2015年4月21日 星期二

2015 農曆新年極地滑雪の旅 Day 7 (20 Feb 2015 Fri)

利維(Levi)>>羅凡尼米(Rovaniemi)>>凱米(Kemi)


食埋個早餐就要離開Levi啦~




今日第一站係"芬蘭極地中心博物館", 等我哋可以進一步了解極地文化及歷史~

芬蘭極地中心博物館

條樓梯結晒冰,行落去真係唔容易呀!










呢個博物館d動物做得好真,有d得人驚...



呢個係入場卷,不過到我哋走都無人check過

跟住就去地球最北嘅麥當勞食lunch,呢間仲係開廿四小時,勁!



食物都係同香港一樣味囉...XDDD


食飽仲有時間行吓街~



呢個商場喺呢度叫大架啦~

有人見到刀就發癲,又買!

Shopping完就開車去“凱米 ~ Kemi”


Kemi Cumulus Hotel
呢間係一間好普通嘅酒店,不過見到呢個牌即刻加分呀!

夜晚參加咗自費活動,去坐世界唯一觀光破冰船三寶號 ~ "Sampo Icebreaker", 親身體驗吓破冰船的威力 ~







我哋去時仲有少少光,睇到黃昏嘅景色,靚呀!

參觀船艙係包埋架~





晚餐喺船度食~

鹿肉湯,味道OK啦,飲晒~

三文魚,都好味呀,又食晒~

甜品好酸,放棄咗!

黑齊晒啦,準備落水~

排隊等做龍蝦人啦~

龍蝦衣著法~

毛爸整嚫隻腳無玩,所以佢負責影相~

著咗呢件衫個個都一樣樣,我唔叫毛爸,佢係唔認得我囉...


玩完就返酒店啦,好豐富嘅一天~



Kemi Cumulus Hotel

10 則留言:

  1. 條樓梯結晒冰===>真係好危險喎,驚唔驚跣落去
    麥記貴唔貴?
    著龍蝦衫落到冰海凍唔凍?

    回覆刪除
    回覆
    1. 驚呀,個個都扶住落,條樓梯咁長,跣落去一定c得!
      麥記唔算貴,好似五十幾一個餐,歐洲嚟講算係咁~
      唔凍架,件衫好鬼厚!

      刪除
  2. 結晒冰o既樓梯我好驚架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔識游水可唔可以做龍蝦人架?

      刪除
    2. 真係步步驚心呀!
      可以呀,完全唔會沈架,就算想都沈唔到...XDDD

      刪除
  3. 幾過癮wo﹐有得浸冰水

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我覺得件衫就污漕d囉,唔知幾耐先洗一次...

      刪除
  4. 結晒冰o既樓梯因住PK呀! 港女當年係俄羅斯結冰既平地PK完後比我地成日囉出黎講笑,尤其是睇番佢PK前一刻笑得好開心既相,點知幾秒後... wakakaka~~~
    坐破冰船,正!

    回覆刪除
  5. 乜你咁衰,港女無炳係咩?
    坐破冰船日頭會好D,夜晚唔係幾影到相~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無喎! 哈哈~
      夜晚架船拋拋吓,要影“靚相"無乜可能

      刪除