2015年3月4日 星期三

2015 農曆新年極地滑雪の旅 Day 4 (17 Feb 2015 Tue)

利維滑雪渡假村 (LEVI SKI RESORT) - SNOWBOARD DAY 2


呢個團總共有3日滑雪,今日第二日,會去另一個雪埸玩~

毛爸要休息無得去,但佢都有起身陪我落去食早餐~

呢張地圖好清楚標示咗我哋嘅所在地Levi係喺北極圈裡面~

9:00 集合,有專車送我哋去Yllas滑雪場,車程35分鐘,
呢個團第一次有D咁早嘅活動...XDDD


真係話咁快就到,今日大風,吊車無開,只開T-bar...無奈!


Yllas 滑雪場
http://www.yllas.fi/en

仲要污雲密佈~


早上就自己滑,我都係第一次無毛爸陪嘅情況吓自己滑,
係有時著板有D輪盡,基本上都可以照顧到自己嘅...XDDD


Lunch去咗食Burger,其實都無乜其他嘢好食,
好在我懶,12點就放自己飯,有位坐又唔洗排隊~


晏少少條龍就排到出門口,仲要無位坐呀!


食飽就跟Lolo上山學藝啦,第一樣要克服嘅就係用T-bar囉,
多謝我個團友仔幫我影D咁難得嘅相,基本上我企喺度都唔敢郁,
佢就可以攞電話呀,GoPro呀,嗰D呢D嚟影相,真係吖....


上T-bar基本上我無乜問題,不過落就次次都跌咁滯,
只有三之成功記錄,不過我相信呢個記錄應該唔會變,
因為我以後滑雪嘅日子都唔想再用佢...XDD



Yllas個場其實比Levi闊大同好玩,不過配套就差D,好似餐廳會比Levi少好多選擇~



Lolo又帶我哋去穿林,呢度比上次北海道條BB樹林難,
不過都係屬於BB班級別~



今日下午學員團體照,多謝Lolo~


呢個團玩得好開心,認識咗唔少志同道合嘅雪友^^



我哋走時已經天黑,但其實只係下午5點咋...


LOLO SKI TOUR 咁一定唔會上錯車啦....XDDD

返去食飯啦!

返房換咗衫接埋毛爸,6:00就開飯, 酒店自助餐,都係嗰D囉~


最好味係呢件tiramisu,有D驚喜~


Hotel Levi Panorama
http://www.golevi.fi/en/accommodation/hotel-levi-panorama

8 則留言:

  1. 雖然毛爸要養傷,好彩都仲有咁多好雪友陪^^
    哪個Burger餐係咪都係天價?
    唔食飯剩係食5件tiramisu得唔得架呢XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,好在今次係跟團,唔係真係悶鬼C!
      呢個Burger又好合理喎,大概係7歐到,不過就勁細個,食完都唔飽...
      我有食飯再食3件,今次回本啦...XDDD

      刪除
  2. 毛爸要成日留係酒店? 好慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,佢都唔去得邊啦隻腳咁,好在佢有帶電腦,做吓公司嘢囉...XDDD

      刪除
  3. gopro真係啱晒戶外活動用,諗過買嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係想買架,不過要研究吓邊隻model啱我先,因為我技術未夠,唔可以用手拎住,只可放頭頂....

      刪除
    2. 買大陸名牌啦! 呢個仲想買呀!

      刪除
    3. 大陸名牌真係唔得啦,買咗返嚟真係想掉咗佢吖,wifi連唔到,D制唔好"禁",嘥錢呀!
      最後都係走去買返部GoPro...真係激C人!

      刪除