2014年3月23日 星期日

2014 名古屋+野沢 Day 6 (6-3-2014 Thu)


第六天:野沢溫泉滑雪場


今日最後一日滑啦,要俾心機!

呢度早餐我好鍾意食,唯獨是係覺得無納豆食唔習慣!


今日我哋好勤力呀,7:30就食早餐,晨咁早就上到雪埸,可以滑d未有人滑過嘅雪道,爽呀!


午餐又嚟食美味嘅芝麻拉麵,正!


今日餐廳好少人,老板得閒招呼我哋,仲請我哋食蘋果同紅豆,好味呀!

今日天氣好凍,我同毛爸都係第一次覺得滑雪會凍,平時我哋日日都玩到成身汗架!

大風大雪,仲要好大霧,乜鬼都睇唔到,滑雪都係唔好揀春天,天氣變化太大!


玩到三點幾,凍到頂唔順,又匿埋食嘢!


最後一日滑雪,食完下午茶準備走時唔小心跌嚫,扭到手同跌嚫尾龍骨,最慘係唔係滑雪時整到,
而係食完,著好板,一起步站唔定就跌倒撞嚫,不過時我都以為無乜,係痛痛地,
我仲滑埋半條雪道返酒店添,返嚟照X光先知尾龍骨裂,所以而家仲放緊假,可能4月先返工!
今個雪季真係要結束啦!

學滑雪之後,我變咗容易受傷嘅女人...哈哈!


浸完溫泉去食咗個坐唔定嘅美味晚餐!



6 則留言: