2014年3月19日 星期三

2014 名古屋+野沢 Day 5 (5-3-2014 Wed)

第五天:野沢溫泉滑雪場




今日仍然係美味日式早餐,太幸福啦!


今日天氣熱,我哋酒店d雪都溶咗好多(T.T)

上到雪場,好大霧,好似回南天咁!

乜鬼都睇唔到!希望上到山頂好d啦!

今日係毛爸生日,開心啦,生日有雪滑,我都想我生日有人同我去滑雪呀!

上到山頂都係乜鬼都睇唔到!


滑滑吓落雨雪,提早食lunch~

今日我揀Pizza,真係好好味!

喺餐廳望出去,白茫茫一片!

下午都有繼續玩,仲玩到收場最後5分鐘跑去坐尾班吊車返落山,玩得咁盡,係因為覺得自己進步咗,唔捨得走 :P

今次我哋住間房叫菖蒲,要記住先,唔知下次會唔會住返呢間~

晚餐食sabu-sabu,正!

然後就係遙距教學時間,comment係今日有進步,有70分!

4 則留言:

  1. 工多藝熟,滑多啲進步更快
    happy birthday^^

    回覆刪除
    回覆
    1. "滑多啲進步更快"==>我會轉告毛爸,叫佢多d帶我去...XDDD
      代毛爸多謝基爾^^

      刪除
  2. 生日緊係揀樣鍾意既野去做啦~ 毛爸生日快樂~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢d老婆去邊度搵,係我安排佢生日去滑雪架...XDDD (又唔怕羞讚自己啦...wakakaka)
      代毛爸多謝銀仔^^

      刪除