2014年3月11日 星期二

2014 名古屋+野沢 Day 3 (3-3-2014 Mon)

第三天:野沢溫泉滑雪場

今日開始第一天嘅滑雪訓練營,一個豐富嘅早餐係一個好開始!



仲要食埋碗飯先有力滑架...XDDD

出發!

今日天氣雖然無陽光,但都唔太凍,玩得好舒服!

Lunch又去食大大碟牛扒飯,今次塊扒縮咗水,但味道依然咁好!

毛爸又食佢個大Pizza,真係各有所好!


下午有少少陽光,繼續努力

話說喺二月機緣巧合下認識咗一位Snowboard教練CK(佢喺觀塘間Play嘅snowboard教練)
我同毛爸已經計劃3月會去滑雪,咁就跟咗CK學咗四個鐘,佢好好心機教我哋,
仲千叮萬囑我哋去到雪埸試到有咩問題一定要話佢知!

今日我哋開始試CK教我哋嘅技巧去滑,進步簡直神速,我哋上次去滑咗5日都做唔到嘅S-turn
今日一個早上就搞掂咗,佢竟然用4個鍾就教識我哋,其實教識毛爸都唔難,因為佢已經識識地,
連我都教得識先犀利吖麻!

當我第一日滑完,懶叻咁send條片俾教練睇啦諗住佢會讚我叻啦,唔係噃佢話我個S太細練唔到基本功,第二日要練大S,仲有d咩咩咩要改...噢!明天再努力過啦!

今日由開場玩到收場,散晒!返酒店浸個溫泉,舒服吓先~

原來我哋間酒店個溫泉喺東日本排第5架,唔怪之咁正啦!

浸完就去開飯,好肚餓!美味嘅鄉土料理,我一粒都唔會放過...XDDD

4 則留言: