2014年3月14日 星期五

2014 名古屋+野沢 Day 4 (4-3-2014 Tue)



第四天:野沢溫泉滑雪場



今日要俾心機練大S,一定要食飽d先有力架!


我真係食到一粒米都無剩㗎...XDDD

我哋酒店位置好好,一出門口行三分鐘就可以上到行人電梯!

今日真係好好天,要珍惜,拿拿臨上山啦!

 靚靚嘅雪場,又少人,所以我好鍾意嚟野沢^^


辛苦咗一朝,要食個豐富午餐補充體力!

今日同噚日天氣真係差太遠,玩一陣間就出晒汗!

下午換一個場再努力過!

人少少真係好好玩,我哋呢d新手又唔怕阻住人 :目

你睇毛爸幾期待落去玩...XDDD

吊車收4:20,我哋玩到4:15走,真係盡興呀!

例牌行程,浸完溫泉去開飯,今次我哋又係用返我哋上次嚟嗰間房,私家房食得好開心!

 每日都唔同嘅餸菜,但係就一樣咁好味,呢個大廚真係好有心思!

然後就係send片俾教練睇啦,comment就係毛爸進步好多,而我覺得自己大S練得麻麻地,不過教練都鼓勵我,咁短時間算唔錯架啦,咁聽日再努力啦!







4 則留言: