2012年11月6日 星期二

2012狗狗美加遊-Day 18 (02-10-2012)

超期待嘅一天,今日真係可以返香港啦,毛毛都好乖,今朝起身肯自己食嘢! 


毛毛:我食晒D糧啦,獎品呢?


未天光就準備出發!


呢間房我住咗兩次,就係第一晚同滯留呢一晚,唔好再見啦!


今日重覆返噚日做嘅嘢!






毛毛:媽媽,今日係咪真係走得?






攪咗一朝,三位小朋友準備返屋企啦!


等上機時見到小朋友已經到咗等上機啦!




我坐個位可以好清楚影到佢哋~


但當我一轉身,三個小朋友已經上咗機,真係激C我,明明可以影到佢哋上機架麻,有無咁快手呀!


香港我好掛住你,我返嚟啦!

5 則留言:

  1. 加航班肥佬: 等你話我地慢, 快到你睇唔到呀.
    [版主回覆11/06/2012 14:33:51]我只係除對鞋啫,咁都唔等我!

    回覆刪除
  2. 佢地見你除鞋, 以為你想用鞋釘佢地呀. HAHA
    [版主回覆11/06/2012 16:48:41]我當時真係嬲到想用鞋釘佢地

    回覆刪除
  3. 噢!地利 Oh!tria2012年11月6日 下午3:52

    少有地咁快手.
    [版主回覆11/06/2012 16:49:42]應快唔快,唔洗佢咁快佢就快俾你睇,真係激C人

    回覆刪除
  4. 毛ma其實我想問, 你每次帶毛坐飛機,你係咪睇住佢地上機架, 因為我有d朋友話狗坐飛機好辛苦, 又會掉佢地上機, 每次聽到我好擔心!
    [烏冬回覆11/08/2012 23:30:33]吾該晒Spicy ma,毛ma, 咁我真係安心好多啦.
    [版主回覆11/08/2012 09:34:47]對呀,其實D狗有咩事,航空公司會好麻煩!
    毛毛個飛機籠用咗6年,飛咗唔記得幾多次,但真係一D花都無,新嘅一樣,我返嚟落機拍咗段片,你去第19日睇吓,睇完你應該放心D
    [Spicy回覆11/07/2012 17:41:48]我唔係毛媽都可以答你, 邊D人咁衰嚇你呀? 當年都有黑心人咁同我講, 我又去問毛媽.
    掉佢個頭呀, 我地個個咁多次回來個狗籠一D花痕都無, 明顯無經任何碰撞. 全程小心輕放. 況且, 同你隻狗有仇咩, 因為咁佢有咩事, 你估狗主會唔會追究?

    回覆刪除
  5. 想問下關於snub nose~~ 朋友有隻波c貓貓係加拿大~
    我知道英國(我在英國ah~~) 同加拿大都基本上唔俾snub nose上機 (esp CX)…
    所以有朋友為佢的pekingese留係英國~
    見你pug pug都可以搭air canada…
    所以想問下你點整gaa~ thankyou!
    [D回覆06/26/2013 21:08:32]btw, 毛媽,你用唔用fb架?可以做個朋友嘛? ^^
    [D回覆06/26/2013 20:55:05]Thankyou~~
    睇黎我要叫個frd快d返~ 呢一、兩年越黎越多airline唔俾snub nose >< 一係就要個大d嘅crate,又要俾多d錢~

    係boh~ 下個目的地諗住去邊呀?
    [版主回覆06/26/2013 16:02:24]無特別,都係喺航空公司訂位,話佢聽帶寵物,同寵物係咩品種,就係咁簡單!

    回覆刪除