2012年11月8日 星期四

2012狗狗美加遊-後記

終於都寫完呢19日嘅遊記,好老實講今次係我去咁多次旅行最差,最唔開心嘅一次!

結束咗呢次旅程亦結束咗兩段友誼,而家我深信相見好同住難呢句說話,誰是誰非我唔想多講...

但毛爸今次旅程中對我嘅照顧同處理呢件事嘅方法真係令我好感動,呢樣係我另類嘅收穫,毛爸成日教我,幾差都好咪又當上咗一堂囉,學識咗,以後就唔會再犯同樣錯,人生係好多嘢要學嘅!

最後我想俾個溫馨提示大家,想玩得開開心心,唔浪費金錢與時間,一定要慎選旅伴同地點!

平時一齊食飯喜喜哈哈嘅未必一定可以一齊去旅行!

與其要辛辛苦苦要有人陪去,我而家覺得選擇自己去更好更自在


10 則留言:

  1. 有時去旅行的同伴真係、、、
    10月和cookie ba去日本、已問左他想去邊、要睇咩食咩、點知去到尾個幾日。佢同我講話點解無野玩。我話已帶左你去魚市場、蔵王お釜、佢答我話因為無雪滑。其實去之前已問左佢想10月\12月去。佢自己撰10月、我去邊度搵啲雪出來(-_-)
    [版主回覆11/08/2012 14:10:13]cookie ba真係吖,十月想滑雪!
    其實我同過好多唔同人一齊去過旅行,都未試過攪成咁,到最後連朋友都無得做更加無諗過...不過算啦,都唔夾,唔洗可惜!

    回覆刪除
  2. 講得對呀.
    我去咁多次旅行, 最後發現跟家人去最好玩, 脾氣一定有, 但發過後很快沒事.
    [版主回覆11/08/2012 17:11:13]今次仲要係我無發脾氣...

    回覆刪除
  3. 咁19日旅程點忍到最後一日呢, 咁玩真係一d都吾爽呀! 吾好講去旅行就萛係香港平時放狗玩,都會有夾有吾夾, 但吾玩過又吾知o 吾ok 既, 不過合既咪一起囉, 吾合咪分,真係吾好玩得咁辛苦.
    [版主回覆11/09/2012 10:43:07]就係平時玩都OK,點知去旅行係完全兩回事,如果唔係怕我同行個朋友難做(因為係我叫佢一齊去),我諗我會離團...

    回覆刪除
  4. 聽到你的感受, 有d可惜, 平時你哋都有一齊去街的, 現在連狗狗的友誼都無埋!
    [版主回覆11/09/2012 10:49:02]我覺得一D都唔值得可惜!

    回覆刪除
  5. 我絶對贊成⋯不合則分⋯
    [版主回覆11/09/2012 10:51:43]啱!勉強無幸福!

    回覆刪除
  6. 合則來不合則去@@無需介懷 ^^
    Dont worry~be Happy!!! :))))
    [版主回覆11/09/2012 10:54:10]而家應該係適懷,完咗好開心!

    回覆刪除
  7. 永遠都係旅行至見真章既~~ 認清左, 反而可能是一件好事~~
    希望你下一次同毛毛去旅行開心愉快, 不要被此次的不愉快影響.
    [版主回覆11/13/2012 17:21:43]我都係咁話,今次真係估唔到,下次有人叫我一齊去旅行我一定三思!

    回覆刪除
  8. 嘩! 我去完個旅行啫,你已經一次過寫晒咁多日拿! 你仲要講到咁大獲我真係要慢慢追返•••
    你依家知道我點解咁鍾意一個人流浪啦! 就係避免傷大家既感情•••
    [版主回覆11/13/2012 17:24:08]快d寫完可以快d忘記d唔開心嘢!
    好羨慕你可以一個人去流浪,的確可以免咗好多麻煩!

    回覆刪除
  9. 一次過睇晒Lu... 我諗你都你費事係度講所以係寫出黎••• 都啱既,過左去就係一個經驗囉!
    其實我今旅程都有人跟埋我一齊去,不過我事先以講明好多活動唔使一齊既,可以各有各••• 雖然旅程間問題不大,亦相處唔錯,但我都係鍾意一個人〜
    [版主回覆11/13/2012 17:29:26]人總係要有d挫折嘅,今次經驗令我識得珍惜我d好旅伴

    回覆刪除
  10. 唉…遇着個唔啱玩嘅旅伴又真係幾折磨嘅…
    [版主回覆01/05/2013 11:40:08]有時d嘢真係估唔到,我而家好相信相見好同住難呢句嘢!

    回覆刪除