2012年11月1日 星期四

2012狗狗美加遊-Day 16 (30-9-2012)

玩咗咁多日個個都唔願起身



今日繼續行Stanley Park






























行完公園去Shopping - Granville Isand, 呢度我十年前都嚟過,不過而家好似熱鬧咗~

門口有人喺度表演南美音樂,好好聽,好吸引!


裡面都係賣吓d食物手信咁啦~


行行吓同d團友失散咗,咁我哋自己去搵食,先前見到呢個龍蝦牌時有個人同我講想食龍蝦,掉咗個女咪有得食囉...但原來唔洗架,呢間係外賣店,無堂食,唔洗掉咗個女都有得食架,好在毛爸見我呢排心情差又食得唔好問我想食咩,我話食龍蝦佢就陪我去買,好在無信d人啫!
毛爸揀咗隻兩公斤有多嘅龍蝦,都唔洗三百蚊港紙,呢度仲可以幫你煮熟埋,你想點整同佢講,佢會免費同你整熟,半個鐘頭就有得食!


呢個就係我哋嘅午餐,好好好大隻,不過毛毛唔好蝦,無興趣,瞓咗!

呢間公司真係好service仲幫我哋切開埋隻龍蝦,抵讚!


個蟹挾大過毛爸隻手!


入面舊肉大成咁架!呢個午餐超飽呀,仲要好好好好味,嚟咗咁多日呢餐真係食到我眼泛淚光呀!

去停車場會合返d團友,毛毛上車又瞓啦!




下午去咗d中式超市買手信~









夜晚又去返先前間餐廳食,唔係因為佢好食,係因為可以同小朋友一齊食飯嘅地方唔多!







4 則留言:

  1. 曲曲
    [版主回覆11/03/2012 17:19:45]貴婦

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria2012年11月2日 清晨5:41

    你想點整同佢講>> 我想芝士焗,有冇呢?
    [版主回覆11/03/2012 17:21:27]鬼老整,最安全都係清蒸喎,唔好攞自己個午餐嚟交飛

    回覆刪除
  3. 我上次係美國果d supermarket又係會幫你洗乾淨同劏好晒, 好好service架~
    [版主回覆11/03/2012 17:28:34]美國人懶吖麻,唔幫佢洗乾淨同劏好晒實無人買啦!

    回覆刪除
  4. 哈哈…D 人…! 咁你之後有無講比D 人你食咗龍蝦呀? 好飽足呢! 我去美國咁多人,除咗食漢堡包,最多就係食龍蝦,真係超抵,唔食對自己唔住! 不過我好過你, 有呀媽炒,所以去到漁人碼頭,見人地烚我問呀sir 吃唔吃佢都無興趣。

    毛毛瞓得好坦蕩蕩喎! 一D介心都無,豬仔咁,好自在。
    [版主回覆11/06/2012 14:26:40]咁好食當然要同人分享啦!
    我就日日都食住家飯,食到口都淡埋~
    有媽媽喺身邊當然介心,個個小朋友都係

    回覆刪除