2012年11月2日 星期五

2012狗狗美加遊-Day 17 (01-10-2012)





好囉...終於捱完呢個行程返香港啦!

毛毛快d起身準備啦!我未試過去旅行咁渴望返香港,真係覺得放監咁...


毛毛:真係返屋企啦?


毛毛:可唔可以瞓多陣呀?


9點到達AirCanada Cargo辦公室


點知AC cargo Canada話香港天氣熱唔俾運live animal, 痴鬼線咩廿幾度都話熱,咁我幾時返得香港呀?去死啦你!


我哋嘈咗好耐,俾咗好多建議佢佢都唔肯俾我哋d小朋友上機,淨係話唔關佢事係中央嘅決定,佢哋都無能為力,仲話未來幾日都未必可以飛,而人嘅機票又唔同我哋改,要我哋自己去客運大樓嗰邊改,但最後我哋係改唔到,因為我哋d係平飛,平飛無晒位,仲要我哋唔知邊日先走得,所以我哋每人要攞一萬大玩出嚟買過張單程機票!

咁情況我唯有打電話返香港check,香港AirCanada Cargo話無問題,香港唔熱,可以飛,咁我又將呢個情況話俾加拿大嗰邊知,佢話如果咁要香港一位AirCanada嘅高層confirm佢哋,佢哋先接受,仲指名道姓話一個人,其他人唔得,乜一間公司只有一個人信得過咋咩?

因為嗰陣係香港半夜時候,一定搵唔到人架啦,咁我哋就去繼咗架車,再租酒店,安頓好d小朋友同行李再研究可以點做!

我哋邊lunch邊傾,都唔咩可以即時解決嘅方法,而且大家都緊張咗成朝,我叫大家去休息吓,傍晚6點再集合,到時香港係日頭應該可以搵到人幫手~

但呢段時候我實在瞓唔到,咁就不斷出email問呢樣問嗰樣,希望一陣開會有多d資料俾d團友參考!

係我不斷睇返之前同AirCanada Cargo d來往嘅email時,我發現原來出發前我出email投訴call center個CS時,其中一個被CC嘅人就係ACC canada講一個要佢confirm嗰個人,咁我即刻send email俾呢位香港話事人啦,請佢幫忙!

太好啦,佢好快覆咗我,佢話會處理仲叫我有問題可以打電話俾佢,當然要即刻call佢啦,我講晒我哋今日嘅遭遇俾佢知,佢話香港呢邊天氣無問題可以運,佢話會出email俾佢哋,當呢位香港話事人個email一出,即時各方面d email,咩manager,咩Leader呀都一齊倒水咁倒落我個email度,大概半個鐘頭嘅email來往,終於confirm咗我哋d小朋友可以明天上機返屋企,個個都話會take care我哋呢單嘢!

呢位香港話事人我唔知佢咩職位,但我相信一定唔低,佢好好人又好肯幫人,加拿大嗰邊應該要send email同佢confirm我哋個booking, 佢收唔到,自己出過email去加拿大confirm收我哋d小朋友,叫佢哋即時處理!香港人同加拿大人嘅工作態度真係差太遠,我今次真係因為我係香港人而自豪!好多謝AirCanada Cargo HONG KONG各個工作人員出心出力幫我哋手運我哋d小朋友返嚟!

AirCanada Cargo Canada食屎啦你哋!

7 則留言:

  1. 好彩有驚無險^^..
    終於到家啦** 人 9 都好好休息吧!!!!
    [版主回覆11/03/2012 17:15:39]真係謝天謝地,我哋可以平安返屋企,以後都唔去呢d鬼地方!

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria2012年11月2日 清晨5:46

    咁即係HK冬天先好去加拿大
    [版主回覆11/03/2012 17:15:39]係一年365日都唔應該去!

    回覆刪除
  3. 哇, 乜原來咁驚險~~~ 好彩毛毛佢地返到黎咋... 但係估唔到air canada cargo咁差!
    [版主回覆11/03/2012 17:17:06]真係不知所謂,我一定投訴爆佢呀!

    回覆刪除
  4. 哇, 原來過程當中咁勞氣架....好彩毛毛媽搵到個話到事既揸fit人咋...唔係就滯留canada了....
    [版主回覆11/03/2012 17:18:11]滯留都留個好地方吖,呢d鬼地方以後真係搵鬼去啦!

    回覆刪除
  5. 好感動喎,都叫出路遇貴人,我入境加拿大時都比個幾個海關留難,最衰果個女人睇樣仲要係華人,雖然最後都無險,但已成為我呢個旅程最大嘅污點。不過同你比,我呢D 又算得係咩呢… 興慶幸大家最後都能安全回家
    [版主回覆11/06/2012 14:33:01]今次真係有幸有不幸!
    對,最緊要大家最後都能安全回家!

    回覆刪除
  6. 經一事, 長一智. 唔好澈親自己.
    [版主回覆11/06/2012 16:53:27]其實呢單仲未係最嬲,仲有D精彩嘢發生咗先令到呢個trip咁差!

    回覆刪除
  7. 所以我成日都話D香港人身在福中不知福,少少事就投訴,報警,大吵大閙••• 好多野係外國經常都唔受理,懶懶閒,或啋你都傻既! 香港人就係要多睇吓呢個世界,眼中所講既歐美先進國家處事既作風先啦!
    [版主回覆11/14/2012 17:28:52]香港已經好好,不過而家香港D投訴文化真係令人覺得好過份!

    回覆刪除