2016年1月6日 星期三

2015 南德滑雪之旅 (Day 5 - 17 Dec 2015 Thu)

Bamberg → Nürnberg


今日酒店唔包早餐,瞓醒要出去先己搵食啦~

呢度成個城都係呢D古蹟~




行無幾遠就見到間啱心水啱~

好靚靚嘅門柄,一定唔會入錯地方啦~

門口有D爛蓉蓉咁款,不過裡面裝修好企理架~

個包幾好食,可惜D咖啡又係淡過水啦,
我杯baileys coffee仲要同我加咗朱古力,激到我呢...

食飽早餐再去補返D日景市集相~

蒸栗子,毛爸話開檔炒嘅頂冧佢喎!

見到呢個餅好似幾好食咁,整返個先~

佢收咗我錢之後就去整,完全無清潔過隻手架=.="

算啦,當高溫消毒咗囉~

但其實味道都係麻麻地~

呢度D人好勤力,朝早十點已經開晒檔~




行到咁上下要返酒店check out 啦~

真係好似返咗古代咁~


架巴士喺呢度出現真係唔係好襯囉~

呢間舖D嘢我全部都好鍾意,可惜我無個花園可以放佢哋...



終於行到返酒店啦~


拜拜啦Bamburg~

Bamberg → Nürnberg (0:46 - 61.7 km)


真係轉個頭就到紐倫堡啦~

呢間酒店地點好方便,停車場就係地庫,房間就細少少,不過裝修好靚~




如果住套房,窗口仲可以望到個Christmas Market架!
(photo copy from hotel website)

我哋D平房當然望唔到啦,地盤就有得望...XDDD


放好行李,拿拿臨落去開飯啦~

Christmas Market : 紐倫堡主市集 (Nuremberg Hauptmarkt) (Daily 10am-9pm)


我哋酒店就係麥當勞隔離,係咪好方便呢~

一出酒店門口就係Christmas Market~

呢個Market真係好大,除咗正中央呢度,外圍都仲有好多檔口~






午餐又係食熱狗...XDDDD

今次試個加長版...XDDD

食飽繼續行~

喺呢度都見到唔少小朋友~




去咗咁多個Market,呢個絕對係最大,最多嘢買,而且賣D嘢仲係比較特別同靚架,所以如果只可以揀一個Christmas Market去,我一定揀紐倫堡~





當中最特別嘅係呢當咖啡,喺德國飲咖啡不斷中伏,呢檔我行過時感覺佢會好味,而且去咗咁多個市集都無見過人淨係賣咖啡,好!我又試吓你,再中伏我以後就淨係幫嚫Starbucks~

老板娘好用心沖~

我杯靚靚嘅cappuccino,我有好似人哋買酒咁買埋隻杯走做紀念品^^

真係好好味,呀靚仔老板仲好好傾,我同佢講我喺德國飲D咖啡都淡過水,佢話嗰D唔係咖啡係奶嚟架...真係俾佢激C...XDDDD

我哋同呀靚仔老板講,今晚再嚟搵你...Cheers!

包又食咗,咖啡又飲埋,係時候去買嘢啦~



如果鍾意煮食,嚟到呢個cookmall一定買到收唔到手!

彩色嘅Kitchen Aid,見到都心動~

呢條街仲有各國名牌店~

百貨公司



行百貨公司都見到小朋友,呢隻好BB,成日想走過嚟同我玩...XDDD


中途見到呢個又試吓~

即叫即整~





再蹗埋D好似芝麻嘅嘢就完成,熱辣辣,甜甜地,好好食!

又見到姜餅公仔,等吓先,尾站先買你!

市集外圍都仲有唔少檔口架~

行到第三間百貨公司終於俾我揾到想買嘅嘢~

毛爸又買到佢想買嘅嘢...XDDD
著咗就有8嚿腹肌,唔洗練得咁辛苦啦~

呢間百貨公司實在太好買...XDDD

仲買埋生果做宵夜

返酒店放抵晒D戰利品就再出動


夜晚有人唱聖詩~



晚餐都係喺市集度食~


呢個包乜配菜都無,不過幾好味架喎!

行到真係唔舒得走,連毛爸都話呢度應該住2晚...XDDD






呢塊本就咁睇真係唔知有咩用,大家估吓~
































原來用嚟放紅酒,佢真係就咁企到架!



行過見D熱狗咁靚又唔抵得,又食...XDDD

當然要返去搵阿靚仔老板買返杯咖啡歎啦,個espresso杯仲可以食埋架~

頭先裝咖啡隻杯係2014年嘅紀念杯,我手上呢隻係2015,兩隻我都買晒,其實由第一個市集我已經想買,不過一直唔啱心水,好彩有忍手啫,唔係買到一屋都係杯...XDDD

德國毛孩而家都有車坐啦~

今日行得好攰,要返酒店好好瞓一覺!

Hauptmarkt 17, Nuremberg 90403, Germany Tel : +49911242700 GPS : 49.454, 11.077
Private parking is possible at a location nearby (reservation is not needed) and costs EUR 15 per day.

6 則留言:

  1. 喱度真係好似熱鬧好多喎
    咖啡店老闆和老闆娘都好有明星相
    隻杯幾靚呀值得留念

    回覆刪除
    回覆
    1. 老闆和老闆娘仲要沖得一手好咖啡!

      刪除
  2. 好似芝麻應該係罌粟籽poppy seeds嚟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀王子,有人睇完話返我知啦...XDDD

      刪除
  3. 又係紐倫堡,近來出鏡率極高噃!

    回覆刪除