2015年10月1日 星期四

2015 台北遊學團Part 1 (Day 2 - 30 Aug 2015 Sun)


真係晨咁早,9點上堂,7:30就約咗香港嚟嘅同學食早餐~

呢度早餐一般啦,不過最好就係樓下有Starbucks,可以買埋咖啡返學飲~



自從我開始滑雪後經常受傷,可能真係因為年紀大先學同技術太差,所以最近都好留意d防止運動受傷同受傷後嘅護理知識,係一次講座度認識咗機能貼對滑雪運動嘅幫助,但一直搵唔到相關嘅課程,有次唔覺意喺facebook見有朋友學咗,即刻問朋友攞資料準備報名,可惜主辦機構只接受物理治療師或者而家係現職教練或相關嘅人員報讀,我哋呢d乜都唔識係唔報得嘅...=.="

好彩,天無絕人之路,俾我搵到台灣有得讀,機能貼基本課程台灣比香港早好多年開始攪,聽講教得仲比香港好,而我今次學呢個EDF貼紮技術課程仲係最新嘅貼紮技術,連台灣都第一次攪,又平過香港,加上喺香港學過嗰位朋友想一齊去,就係咁,我踏出我嘅第一次啦^0^


神經傳導學理機制與EDF臨床貼紮應用 30/8/2015

Copy from 臺灣肌能系貼紮協會 : 

 ( Epidermis表皮, Dermis真皮, Fascia筋膜)貼紮概念為近年Dr. Kenzo Kase最新發表的貼紮技術。有別於以往處理肌肉、關節等組織結構的貼紮方式,肌能系 貼紮技術主要作用於表皮、真皮及筋膜組織,藉由空、動、冷的原理改善皮膚筋膜狀態,並藉由表皮的神經輸入來影響神經系統。能更有效地處理急、慢性疼痛及腫脹等問題,並能運用於中樞及週邊神經疾患個案,調節神經傳導功能。

此為近年來風靡於歐美的最新肌能系貼紮概念,今年由臺灣肌能系貼紮協會正式引進,將由肌能系貼紮國際講師群(CKTI)、與國 內資深神經學理論講師合作,結合實證理論與臨床經驗,聯手將課程內容以中文完整授課,讓有興趣的學員不再因語言隔閡而有所遺憾!由神經系統基礎理論,帶領 大家認識各種疼痛來源之傳導形式,探討肌能系 貼紮技術如何影響組織修復的過程,以及思考如何將肌能系 貼紮技術運用在疼痛及腫脹、中樞及週邊神經疾患的個案。課堂中亦有實作練習機會,範例涵括了皮膚的三個層次:表皮、真皮及筋膜,一步步讓學員們吸收全新的 概念,並進一步熟習、運用貼紮技術,讓您原有的貼紮實力更加完備! 

11月我會再去台灣學返基本嘅貼紮技術課程,基本課程會係教處理肌肉、關節等組織結構的貼紮方式,對於我日後滑雪防止受傷應該有一定幫助~


2015肌能系貼紮技術國際認證班


9點準時開始,好認真架,百幾人一班,係台灣大學法學院嘅演講廳上課~

老師們都係經驗豐富嘅物理治療師同大學教授,教得非常詳細,非常好!


早上同下午各有一個休息時間~

仲有點心供應,出奇地好味喎!

午餐就差d,不過NT3,600學費,送6卷tape,
包兩個茶點同一餐午飯,算好唔錯啦!

上午係理論多,下午就係實習多d~



Tea time ^0^

呢個芋頭卷好好食,我忍唔住食咗3件,真係罪過罪過...XDDD

每位老師都好好心機教我哋,本來5點落堂,最後係要6點先走得~

返學都無忘購物呀...XDDD

今次好彩有位職業治療師朋友同我一齊去,好多基本嘢我唔識都係佢提點我,令我今次遊學之旅穫益良多!

辛苦上咗一日堂,要好好獎勵自己,去食返餐好嘅!




10 則留言:

  1. 又有食又有得學...正到無朋友啦...

    回覆刪除
  2. 依家都幾興用呢啲貼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以要去學,試咗幫媽咪貼隻得濕手,幾有效喎!

      刪除
  3. 係職業治療師呢。。。^^;

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 可惜香港只俾D專業人士學, 好在近近地台灣都有得學啫~

      刪除
  5. 仲諗住學滑雪添,見你咁講即係唔使諗啦⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 你後生吖麻, 早D學好好多架, 學啦, 好好玩架!

      刪除