2013年7月30日 星期二

2013 玻利維亞+南極 - Day 23 - Port Stanley + Volunteer Point (Falkland Islands)

2013 玻利維亞+南極 Day 23 (28 Feb 2013 Thu)

Cruise day 11 - Port Stanley + Volunteer Point (Falkland Islands)

晨早起身已經見隻船停咗喺Port Stanley附近~






初時仲好好天

不過一陣間就變咗陰天...唔好咁啦,俾日晴天嚟好喎!

Port Stanley有正式碼頭,所以今次唔洗坐Zodiac,可以坐救生艇上岸玩!

上次嚟唔夠時間行,今次早D,坐第一班船去!

9點未夠就到Port Stanley啦!

一個無諗過要到嘅地方,竟然唔覺意嚟咗兩次,唔通我哋同英國真係咁有緣?

成隻船得4倨中國人,呢張相見到3個

Falkland Islands嘅旅遊中心,就喺碼頭對面,好方面搵!



地下有D好可愛嘅指示帶你去係想去嘅地方~

第一站,坐免費shuttle bus去最遠嘅museum先~


呢度好多英國旗,令我好懷念97年前嘅日子!



以前成日見嘅郵筒,懷念嗎?

呢個電話亭又係回憶嚟架!




呢度好寧靜!

跟住我哋又沿海邊行返去碼頭~

人哋個後花園,香港有間咁嘅屋就發達啦!






街燈好可愛,上次嚟無發現添!


今次得我哋一隻細船,所以唔多人,行得好舒服!


Government House





原本呢度D屋係咁起架喎!

大會堂

好有親切感嘅渣打銀行~

警察局





教堂




行到11點幾就返船度食lunch,準備下晝嘅登岸節目啦!

食飽飯,隻船已經開到去Volunteer Point,坐郵輪就係咁好,慳好多交通時間,下午兩點又準備出發啦!

好型,好似拍緊戲咁!

今次要喺沙灘登陸~

個沙灘好大浪,隻Zodiac好辛苦先堆到沙灘,仲要拉起個磨打,唔係食咗落D沙度就會壞!





呢個沙灘好靚,有成2 miles咁長,不過我哋目的地唔係呢度~

好耐無同毛爸行過海灘,估唔到今次結婚廿周年紀念會一齊行呢個咁靚嘅海灘!

時不時有D大浪沖埋嚟,我哋都唔敢行得咁近海邊~









有時會見到D雀仔喺度搵食~









今日嘅目標出現啦,見到一隻已經好興奮,King penguin呀!

仲見到隻單手嘅小企鵝...


沙灘上多咗我哋呢班moli當堂熱鬧晒!





D企鵝仔對我哋好有興趣,只要你踎低,佢哋就會行過嚟睇你,好攪笑!
頭先見到嗰隻King penguin唔知係咪知我哋要去佢哋屋企呢,突然起步同我哋一齊行,好似帶我哋路咁!

佢行得好鬼神氣,唔怪之叫King penguin啦!



仲有班"縷鑼"跟住佢行!

好威呀!



再行上D見到有同伴,三個一齊行,D步姿好攪笑!











佢哋終於成功帶我哋去到佢哋屋企啦!叻仔呀!



我完成任務啦,你哋自己睇啦!


















好多好多King penguin...


好開心,好興奮!





原本企鵝同草地都可以咁和諧!







影影吓相聽到有人嘈交~

仲要鬥高鬥大隻添!

好明顯邊個大啦!





其實仲有D其他雀仔喺度生活架!






仔細D睇,原來好多企鵝仲喺度孚蛋~



企鵝群中俾我睇到隻BB呀,點解咁醜樣嘅?



父母係咁靚架喎!






另一邊原來有好多BB架,第一次見King penguin嘅BB,原來細時都係醜小鴨!

玩到差唔多5點,又行返去沙灘準備坐Zodiac返上船啦,不過經過D企鵝群又唔抵得要影吓相!

佢哋行過唔理我...

有隻停抵,望吓我係咩嚟!


望咗好耐都唔走!

終於走啦,我可以起身啦,佢喺度我唔敢起身,我驚嚇嚫佢!

點知佢好似有嘢唔明咁又返轉頭!

企鵝仔:你究竟係咩嚟架咁大隻嘅?


今日好攰,沖完涼要去食餐好嘅!










7 則留言:

  1. 多謝你又帶我地眼睛去旅行,我地追緊架....加油
    [版主回覆08/08/2013 12:48:29]哈哈...你真了解我,我寫到C吓C吓時,你叫我加油!

    回覆刪除
  2. D企鵝真係可愛到暈~~
    BTW D相影得好靚
    [版主回覆08/08/2013 12:49:17]D相影得靚係機嘅問題

    回覆刪除
  3. 第時你同毛爸吵架, 又學那兩隻企鵝姐. HA
    [煎釀三寶回覆08/08/2013 15:48:42]
    [版主回覆08/08/2013 12:50:16]毛爸應該唔夠膽學...

    回覆刪除
  4. D企鵝好可愛呀.......我都係要搵日去................................海洋公園join果d餵企鵝團玩下先得~
    [版主回覆08/08/2013 12:51:52]涼D先啦,而家咁鬼熱,邊度都唔想去...

    回覆刪除
  5. 曾經喺旭山動物園見過佢哋, 真係好靚好大隻
    當日遊人多個企鵝, 今日企鵝多個遊人
    唔知邊過睇邊過呢?
    [版主回覆08/09/2013 12:54:55]應該係佢睇我哋,我考慮同佢哋收返D入場費!

    回覆刪除
  6. 真係好有型,似拍占士邦片咁^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我發吓夢當自己係女主角啦...XDDDDDDDD

      刪除