2013年7月11日 星期四

2013 玻利維亞+南極 - Day 21 Navigation to the South Shetland Islands



2013 玻利維亞+南極 Day 21 (26 Feb 2013 Tue)


Cruise day 9 - Navigation to the South Shetland Islands (原本行程)
Cruise day 9 - Elephant Island (船長送嘅

今日船長又送我哋一個行程,食飽個早餐先慢慢同你哋介紹!


今日我哋會去Elephant Island ,呢個島比較少人去,我哋船有10個expedition guide,原來有8個都未去過,船長俾我哋去真係好好彩!


呢度因為好空曠,所以雖然好天都好大風大浪!


今日嘅活動唔係全部人都可以參加,船長已經講明,大風大浪,上落Zodiac會好危險,要有好好嘅活動能力先可以參加!


你睇幾大浪,我有段片拍抵我哋坐Zodiac嘅情況,不過唔知係咪太搖同太大風聲,youtube話我條片有問題唔俾我upload...








Shackleton船長嘅紀念碑 - In April 1916, Shackleton and his crew arrived to Elephant Island. They hab been struggling at sea during more than 15 months. They settled their camp in Cape Wild, a narrow piece of land in the north-east of the island. About 20 men spend 122 days waiting for the rescue team lad by Shackleton himself.

呢個島亦都被喻為"Wildest place on earth"!


周圍都係企鵝~




全個山頭都係!





Shackleton船長嘅紀念碑嘅另一面~






大風大浪個個企晒身做咩?


因為見到佢囉,同我哋玩咗一大輪先走!


因為太大浪,我哋都等咗一輪,無咁大浪時先上得返船,好鬼凍!


換完衫就拿拿聲去食返D熱嘢先!西班牙海鮮炒飯,好味呀!


Elephant Island 係我哋喺南極嘅最彼一個行程,下一站係Falkland Islands!

連玩幾日,都好攰吓,今日終於可以嚟個午睡啦!

瞓醒又去食....















之前晚晚攰到C無出嚟睇show,今日有得午睡可以出去浦吓啦! D外國人真係多才多藝,船上個醫生除咗識醫人之外仲識彈琴唱歌,仲要好好聽喎!






每晚執好房都會有D小點心...呢隻船好好service呀!






3 則留言:

  1. 無乜人去過? 正! 即係人無你有啦!!!
    [版主回覆07/13/2013 18:41:21]都係多得阿靚仔船長

    回覆刪除
  2. 仲見到鯨魚和冰川真好

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢程船真係好好,要去嘅地方去晒,仲有得送!

      刪除