2013年8月9日 星期五

2013 玻利維亞+南極 - Day 24 - Saunders / New Island (Falkland Islands)



2013 玻利維亞+南極 Day 24 (1 Mar 2013 Fri)

Cruise day 12 - Saunders / New Island (Falkland Islands)

朝朝早餐都係食呢幾款,已經有D厭,好掛住D白粥同油炸鬼!



8:30就出發啦!第一站Saunders Island!



今次又係喺海灘上岸~





呢個海灘好多海草~




仲有好多烏仔喺度揾食~

企鵝當然唔少得!



呢度D企鵝都唔驚人,可以好近咁影佢相!







出海揾食啦!

我哋誇過個海灘,一直向高地行,無幾耐就見到好多企鵝!



又係成個山頭都係,呢度無南極咁凍,佢哋生活應該無咁艱難!

南極D企鵝大部分已經換晒毛,呢度就好多仲換緊~




成山都係毛,鼻敏感D朋友唔知頂唔頂得住呢...











成群gentoo企鵝中見到幾隻king penguin,仲有隻BB~

企鵝媽媽好好保護隻BB

有隻路鵝甲行過,企鵝媽媽勁鬧佢,跟住兩隻大企鵝喺度鬧交,最後小企鵝都幫手鬧隻路鵝甲,好搞笑,我哋喺度睇咗好耐!


我哋兩母女唔發威當我哋病貓!哼!


King penguin嘅BB真係好醜樣,成隻鳥雞咁!

有D而家先起巢??





仲有副鯨魚骨喺度,唔知邊個咁得閒搬上嚟呢...


好可愛嘅蟹仔,一樣唔驚人!



由先前我哋上岸嘅海灘行過一D高地就會去到另一個沙灘,而呢個島D山都係由quartz sandstones造成架!

嚟呢個灘係為咗睇佢,Rockhopper penguin
佢個樣好惡吓,不過有一身好武功!

喺D好斜嘅岩石上行同跳一D都無問題,好嘢!




唔知邊個激嬲佢,惡到佢吖!





呢隻係rockhopper BB, 無king BB咁醜樣!








俾佢個惡樣近鏡你睇吓,成個怒火青年咁呀!






















當我哋影到咁上下想走時...


有隻濕水鵝啱啱游完水返,佢哋濕咗水個樣好搞笑!
企鵝:你影夠未!



跟住三兩吓佢就跳走咗,好身手!





企鵝:哼!俾你開吓眼界,勁呢!

企鵝:咁多人影我,拿拿臨整返靚D毛先!

不過條眉都仲係未得喎!
呢個島D植物都好少見!




玩咗成朝係時候回程啦!


喺沙灘見到有人咁影相,心諗,一陣有浪部機咪濕晒,都未諗完啫,真係一個浪打埋嚟,濕晒!


今個行程見嘅第6種企鵝,Magellanic penguin~

佢哋個樣好傻,好搞笑!



好多都仲係換緊毛!


呢隻換淨條毛底褲!




成隻船嘅亞洲人喺晒度!





返去食lunch啦!


每次玩完返嚟我哋都會喺甲板除咗對boot用手攞住行返房,咁就唔洗整到周圍都濕晒同污漕晒!
下午4:30我哋又出發,今次去New Island,最後一次登岸,要好好珍惜!

又係沙灘登陸!


沙灘旁邊有買紀念品嘅小屋~


入面除咗有嘢賣,仲有D關於呢個島嘅資料睇,不過太黑,好多都影唔到,係影到呢幾隻蛋!




之後我哋就向呢個島嘅另一面行,橫越呢個島!

見到有貓貓喺度玩!

大概要行大半個鐘~


就到咗島嘅另一面,呢度有一個好陡削嘅懸崖削壁~





都幾危險,毛爸身後D碎石仔下面就係懸崖,一差錯腳就C得!


大腳八...









咁陡削嘅懸崖上只有雀仔同Rockhopper penguin可以生存到!




乜D雀仔咁好嘢,成個頭伸入媽媽條頸度食嘢




呢對好恩愛呀!





呢隻鷹就可憐D,孤零零...



信天翁BB~




影影吓相,有隻Rockhopper好調喺度搶鏡,真係唔影佢唔得啦!




呢隻應該係BB,眉毛都未生好!










今次只係見到信天翁BB,見唔到佢哋爸爸媽媽,有D可惜!

夜晚7點準備回程啦!


原路行返去坐Zodiac~






我哋隻Zodiac就嚟返到隻船時,我哋個Guide見到有群企鵝,即該轉呔追住D企鵝,俾我哋同D企鵝玩咗一輪先車我哋返船,佢哋真係好好,成日都希望我哋可以睇到多D嘢,有機會一定帶我哋去睇!




成班企鵝玩得好開心,我哋又睇得好開心!

最後一個島都玩埋,要收拾心情準備返香港啦!


4 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2013年8月10日 清晨5:06

    毛底褲
    [版主回覆08/11/2013 12:16:09]唔似咩!

    回覆刪除
  2. 今日係企鵝日,又係最後一日,睇左咁多日應該都夠皮啦~
    [版主回覆08/15/2013 10:59:44]今次真係好滿足,睇到6種企鵝,雖然好攰,但值得!

    回覆刪除