2009年10月25日 星期日

希望工程 - 第28天(25-10-2009)

連放三日假都無太多時間陪毛毛去玩,朝早同佢去麗豪食個brunch就開始我哋今日嘅緊密行程啦!       


首先返屋企,睇吓裝修進展如何,所有磚已經舖好啦!而且仲舖得好靚,磚與磚之間嘅空隙舖得好平均,而且師父仲特別幫我用咗啡色英泥嚟舖磚與磚之間嘅空隙,咁個地望落去就唔會有一個個白色格仔啦!


廚房同廳嘅燈槽都已經完成,我個廚房揀咗隻1x3呎嘅磚,要舖得靚都有難度架,不過師父依然完成得好好,真係唔該晒!


牆已經批滑,底油都已經油咗,而房連面油都油咗,不過房嘅顏色同我心目中嘅顏色有好大嘅出入,深咗好多,而且仲有d"娘"添!好唔開心呀,即刻打俾師父,師父話唔鍾意可以油過,唔使擔心喎!隻色係我哋自己揀嘅,今次出事唔關師父事佢都肯同我哋油過真係唔話得!又唔該晒啦!


跟住再去傢俬公司confirm埋d傢俬嘅呎吋,早兩日傢俬公司已經上嚟覆咗呎,今日就要揀色同confirm傢俬最後嘅間隔同款式,足足傾咗4個半鐘頭,之後仲要去睇埋梳化,晚飯都無心機食,只係買咗d外賣返酒店食咋!


裝修真係一件需要好多時間,金錢,心機同耐性嘅事!


毛毛今日跟足我哋一日,喺傢俬公司佢都係自己喺佢架車仔度瞓吓同望吓行過d人,無搞搞震,好乖,返到酒店佢食咗晚餐之後就瞓到一隻豬豬咁啦!


傢俬要5個星期先起貨,而安裝最少要3日,所以我哋最快都要12月頭先可以搬返屋企呀!


沒有留言:

張貼留言