2009年5月12日 星期二

再戰彭福

彭福真係有無比嘅吸引力,今日9點已經約晒d街坊朋友仔去再戰彭福啦!


9點半已經到咗,今日天陰陰,無咁熱,好正呀~~~


彭福d草草又長又靚~~~


等我跑返幾轉先!


歡歡次次嚟彭福都要同d草草親近吓!


呢位小朋友叫Dub Dub,佢你一隻金毛,唔係Lab嚟架!


半場休息時間~~~


CoCo無得休息,佢要做魔豆俾媽媽試相機!


做乜影影吓,CoCo媽咪都做埋魔豆嘅?


伯伯我好攰呀,唔好叫我郁啦!


呢位工作人員係咪負責同我哋玩架,彭福幾時加咗d咁好嘅服務我唔知嘅?


今日好好玩,我會再嚟架!


玩到成身泥,返屋企要洗白白啦~~~


1 則留言: