2009年5月26日 星期二

南美之旅 - 完結篇



32日嘅南美之旅,當中有苦有樂,由幾年前想去睇吓同我哋相距半個地球咁遠


嘅國家係點,當時想去真係知道自己真係得個想字,亦知道需要再過一段比較長


嘅時間先有機會去,到今日已經去完返嚟,感覺都好唔真實


 


由毛爸答應肯帶我去到今日已經9個月啦,一個月嘅旅程,我哋用咗4個月去


準備,唔知幾時開始毛爸對我安排旅行嘅事已經十分有信心,所以基本未上飛機


前佢都完全唔理,通常係喺飛機度有時甚至乎可能去到第一晚住嘅酒店瞓醒一覺


佢先會問我攞行程睇,都已經習慣咗啦,我亦知道佢唔係唔想理,只係無時間


,因為佢要放假就必須完成手頭上工作先得,呢樣我好理解。好多人都問點解


我兩公婆咁鍾意去旅行,鐘意玩係中一個原因啦,另一個好大嘅原因係我想毛爸


有真正休息嘅時間,所以我哋好多時都係自由行,仲要係好悠閒嗰隻,佢喺香港


一定有公司嘢要做,佢要離開咗香港,先可以暫時離開佢嘅工作,好在小毛毛有


爺爺同嫲嫲照顧,如果唔係我哋去旅行唔會去得咁無憂無慮!講返毛爸,佢


好嘢架,你唔好睇佢咩都唔理,每次睇完d資料佢就會跟到晒成個行程,之


就嘆啦,因為通常喺旅途上再遇到嘅嘢佢都會照顧晒,我就會好似跟團咁啦!


 


今次都係一樣,上機前一晚,本來話早d收工去食團年飯,毛爸都係要做到7點


幾先收得工,去同屋企人食埋團年飯返到屋企已經10點啦,再執吓行林,終於


今次毛爸又係喺機上面睇行程!


 


30個鐘頭飛機真係搞到我哋想死咁濟,落機時都唔知係邊年邊月邊日,都有一


個好處,就係今次我哋完全無時差,因為搭機都搭到傻咗啦!


 


我哋第一個踏足嘅係阿根廷,呢個國家d人好得意,好熱情同我哋中國人好唔同


,佢哋每個人都係為咗開心而生活,佢哋覺得生活就係要開心嘅,喺街度三唔識


七嘅人都佢哋都會同你打招呼,同你笑,你聽唔明佢講咩都好啦,佢都不停咁同


你講嘢,生活好悠閒,佢哋真係為生活而生活,而唔係為工作而生活。但可能就


係咁,發覺佢哋經濟好差,就算係好旺嘅遊客區都有好多吉舖。真係好在佢哋有


兩個咁出名嘅旅遊勝地「莫蘭路冰川」同「伊瓜蘇瀑布」咋,如果唔係呢兩大名


勝帶俾佢哋咁多收入,相信佢哋嘅生活仲會更艱難!


 


「莫蘭路冰川」一個可以令你睇到會停止呼吸同心跳嘅冰川,每個人去到「莫蘭


路冰川」都講唔出嘢,就算好多人喺度都好,你通常聽到嘅都係個「嘩」字!而


「伊瓜蘇瀑布」都係靚到唔知點講,企係個瀑布前,俾d瀑布水整到成身濕晒都


唔肯走,淨係睇呢兩個靚景已經絕對值得坐30個鐘頭飛機去啦!


 


至於郵輪方面就有d失望,同10年前第一次去郵輪嘅感覺同質素相比,真係差


咗好多。先講吓人先,當年喺船度你會覺所有嘅工作人員都好開心,笑都係由心


度笑出嚟,7日嘅船程已經同佢哋好似朋友咁,走時真係好唔捨得佢哋!今次你


會感覺到佢哋唔開心,我哋每日嘅晚餐都會由同一個侍應負責,第一二晚嘅侍應


都麻麻地,第二晚仲坐抵咗成20分鐘都無人理,但我哋都無怪佢,因為我哋見


佢都完全無停過手,只係佢技巧唔夠,應該過嚟打過招呼,咁我哋感覺會好d,


以前每個侍應只係負責10-12位客人,仲有一個私人嘅助理侍應幫佢哋手,


所以以前真係有5星酒店嘅服務架,而家呢,一個侍應+助理侍應就要照顧


20-22位客人,佢哋仲邊有時間去特別照顧你嘅感覺吖,夠時間俾晒5度菜


你食已經唔錯啦!第三晚因為我哋唔想餐餐飯都要應酬其他人,就要求轉咗張


2人枱,好好彩俾我哋轉到,仲轉咗個好好嘅侍應同助理侍應,同第一二晚嗰個


差好遠,其中一個原因係我哋轉咗食早一輪嘅晚餐,第一輪嘅晚餐係比較少人揀


,所以我哋個侍應只係負責12位客人咋,所以又有返d5星酒店服務啦!


 


早餐時好奇怪我見到噚晚d侍應係10樓嘅自助餐廳掃地,抺玻璃,幫手做挾嘢


食俾客,呢d工作以前全部都有清潔工同廚房工人做架,做咩而家要佢哋做埋嘅


,如果我係佢哋都會唔開心囉,唔怪得成隻船嘅氣氛同以前唔同晒啦!梗係公司


慳錢而咁做啦,但d船公司老板有無諗過d客見到咁樣,而質素又差咗咁多,


算你做到再平,d客未必會再返轉頭架,起碼我哋唔會再揀呢間船公司啦,惡


循環,有時d嘢真係睇長線d好!


 


復活節島係超乎我哋想像嘅一個地方,好多人都覺得幾舊石頭,有咩好睇呢,


未去前都係咁諗,而且最初我編行程嘅時候都無揀呢個地方,不過毛爸話想


我先加埋落我哋嘅行程表度,點知真係一去不可收拾,我同毛爸都鍾意到不得了


我最怕曬同戶外活動,係香港只有小毛毛有能力要我陪佢去行下山,曬吓太陽


,但我哋喺復活節島時係朝10朝晚8咁曬住行,日日三十幾度同勁曬,但都無損


我哋嘅興致,最後變咗兩個黑人返嚟,我哋都決定有機會會再去一次!


 


今日終於完成咗我哋嘅壯舉,32日內搭咗12程飛機,好辛苦,使咗天文數字


嘅錢,有排先儲得返,影咗4千幾張相,返嚟整相簿都整咗6本,用咗3個幾月


時間,而換返嘅係無限美好回憶,去旅就係咁好,去完返嚟可以回味,回味,


再回味...


6 則留言:

  1. worth it
    [版主回覆05/30/2009 12:01:00]係呀,不過下半年就慘D,要為今次旅程付出代價,無假放囉!

    回覆刪除
  2. 真係羨慕你地可以去咁長假期。我都好想去南美,不過公司無可能俾我放一個月假呢!(除非炒左我啦 )
    [版主回覆05/30/2009 12:10:00]呢個假期想咗好耐架啦,都無諗過真係可以成行,我哋都係踏住年頭年尾,用咗兩年嘅假期先去到咋,不過下半年就慘啦,無假放!

    回覆刪除
  3. 毛媽, 睇見你地d相薄真係整得好有心思! 有毛爸做晒準備,毛媽去旅行真係可以唔駛擔心啦!
    我想學你地去旅行30幾日,不過真係唔知有無咁既機會!
    [版主回覆05/30/2009 13:42:00]相薄係每個旅程嘅記錄,第日睇返會好開心,所以用D心思同時間都無值得嘅!
    準備無我做架,毛爸無負責突發事件同俾$$吖!
    一定有嘅,大家一齊努力儲$$同假啦!

    回覆刪除
  4. 啲相簿好靚呀!
    [版主回覆05/30/2009 13:45:00]好鍾意呢D相薄,又靚又方便,你嗰本都好靚呀!

    回覆刪除
  5. 毛媽你很有潛質做旅遊領隊,跟你去玩一定開心又放心~
     
    [版主回覆05/30/2009 13:55:00]哈哈,我呢D懶人團未必個個啱,但係D懶人就一定開心囉!

    回覆刪除
  6. D相薄整得好靚呀! 絕對可以留下美好既回憶. 每一次睇番都會好開心呢!
     
     
    [版主回覆05/31/2009 23:13:00]而家快圖美出咗呢d相薄真係好方便,可以做到好似一本書咁,d旅行片段可以好方便咁番睇,番睇又番睇!

    回覆刪除