2009年3月2日 星期一

毛tel又有顧客入住啦!

我兩個朋友仔星期六又嚟咗我屋企陪我玩兩日啦,Creamy已經係我間"毛tel"嘅榮譽顧客,熟晒架啦,一嚟到就識得自己去揾嘢玩~~~


玩攰咗又識得自己入我個飛機籠瞓,最唔使媽咪照顧,所以媽咪日日都讚Creamy乖架,其實我都唔錯吖,攞晒d玩具出嚟招呼朋友架!


星期日早餐我哋食三文魚同南瓜~~~


下午就去咗PetMax買狗糧,最初媽咪想帶晒我哋3個去架,不過驚搞唔掂,有咩閃失,去邊度揾個女俾人呀,最後想咗好耐,都係淨係帶咗我一個去!


媽咪見我同Cola早餐都食剩d三文魚,驚我哋唔鐘意食,所以晚餐就再整埋鴨胸,今餐"正"囉,有三文魚同鴨胸,仲有媽咪唔知我哋唔鐘意食咩,所以唔敢"撈",想測試吓我哋唔鐘意食咩,其實佢都傻傻地嘅,三文魚同鴨胸都係我哋食開嘅,淨係南瓜係新加嘅,我哋梗係唔鐘意南瓜啦,仲要試....


喂!開飯啦~~~~~


唔使5分鐘,報告就出咗啦,Creamy最乖幫媽咪洗堆碗添!


我其實唔知點解好驚Cola架,媽咪叫我影幅相啫,就搞成咁嘅樣啦!


我都係鍾意Creamy多d,企呢邊就無問題~~~


兩日好快就過咗啦,Creamy同Cola要返屋企啦,我哋又準備去大埔食飯,所以順路送埋佢哋返屋企,我同Creamy一早坐好等開車啦,Cola你唔走呀?


呢度好食好住,我唔走住吖,你哋走先啦!


沒有留言:

張貼留言