2016年3月15日 星期二

2015 南德滑雪之旅 (Day 7 - 19 Dec 2015 Sat)

Garmisch-Partenkirchen (Day 1) - Zugspitze


雪場要揸車去,所以晨咁早就落去食早餐,我哋竟然係第一枱客,乜d鬼咁懶架!


早餐普普通通啦,食得飽嘅~



蛋就係即叫即整~

又天未光就食早餐...毛爸個樣好似仲未醒咁...XDD

真係無其他人架,其實都差不多8點架啦!

叫個omelette,點解好似煎蛋咁嘅~

果汁就好好飲,唔會太甜~

去旅行呢d咁健康嘅早餐唔啱我~

食飽就出發啦,而家先啱啱天光,開車過去唔遠十幾分鐘,如果坐車就要預成個鐘~

一路上都無乜車,風景又靚~


Zugspitze
http://zugspitze.de/en/winter

我哋本來預滑3日,不過見到個地下雪都無粒,決定買一日飛上去睇吓先,
如果買3日飛,上到去都無雪咪屎得~

見到d咁綠嘅樹就真係頭都痛埋(T.T)

個停車場真係一粒雪都無架!

上到一半都未有雪...

再高d先有少少~

開始放心d~

睇怕都有得滑啦掛,我等咗成年!


都幾好雪咁喎!


一落吊車就見到架BMW,點解d車廠咁鍾意喺雪山做展覽?佢點上嚟架呢?


仲有好多人帶埋d毛小孩上嚟滑雪,當然毛小孩唔係同佢哋一齊滑啦,有家長睇實佢架~


望落好似好大咁,其實係得兩三條雪道好玩~


有d地方d雪都粉架,可能真係夠高啦,差不多有3千米架~

呢d我哋一個朝早唔知玩咗幾多次~


今日天氣好好,就算無雪滑都值得上嚟影吓相~



午餐唔多選擇~

都係食呢d囉,不過條腸幾好味呀~

食呢d熱氣嘢,必須要配可樂囉!

呢一刻,好掛住毛毛,如果可以帶埋佢嚟幾好呢!


本來想行上去影,不過著住對boot真係行得好辛苦,
zoom埋去影算啦...真係越嚟越懶...XDDD

下午人好似少咗~

玩到差不多日落,我攰到屎時,毛爸話要玩多轉喎!

我唔啋佢,坐喺度等算啦~

等埋毛爸又周圍影吓相~

2950地標點都要影吓!


呢張好似兩個小矮人...XDDD

日落永遠係最醉人嘅時光~

影到真係唔捨得走,但係我哋要趕最後4:30前坐吊車返落山~


最後我哋排咗個幾鐘先上到吊車,真係火都嚟,
配套實在太差,喺日本我tea緊啦!

落咗吊車,仲要行一段路先返到架車度,我真係無力啦,
最後都係要毛爸幫我攞埋板!

跟住仲要揸車,真係辛苦晒!

今日屎都唔會喺酒店食,本來諗住去Burger King,點知我哋最想食嘅沙律賣晒,嬲到毛爸屎屎吓,嬲得濟話去食中菜喎!

好,去咗噚日見到嗰間香港酒樓食,入到去先知係泰國人開嘅中餐館...XDDD

不過都照食啦,不過不失,OK啦,叫轉吓口味~




Reindl's Partenkirchner Hof
Bahnhofstrasse 15, D - 82467 Garmisch-Partenkirchen Telefon: +49 08821 94387 - 0, E-Mail: info@reindls.de
http://www.reindls.de/en/hotel_reindls_partenkirchner_hof_garmisch-partenkirchen


8 則留言:

  1. 點解d車廠咁鍾意喺雪山做展覽? 我度都係咁架.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 叫做玩咗一日啦, 因為唔係開晒成個場,都有D失望架!

      刪除
  3. 鬼咁懶,你都唔係第一日才知啦~ 我見到環境嘅燈光都想瞓返⋯
    好彩滑得成⋯ 不過以我果次去西班牙經驗,日頭成30度,上到安道路爾山區竟然看到雪,太意想不到,所以都估到你實滑得成嘅~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔知叫唔叫好彩,帶咁多嘢去都係滑得一日!

      刪除
  4. 毛毛ma 你好耐無寫blog 喎,近況好嗎?

    回覆刪除