2015年1月18日 星期日

2015 札幌,二世古之旅 Day 1 (17 Jan 2015 Sat)

香港 → 北海道新千歲機場→ 札幌市

CX582 Hong Kong - SAPPORO CHITOSE (12:00-17:35)
滑雪季節,又再出發,今次衝出長野去北海道~

以前我帶毛毛去日本都係喺呢度放抵佢~


預咗飛機餐難食,食飽先上機^0^ 

 遲咗半個鐘起飛,呢半個鐘就大影響囉...

又俾我估中有咩食...好在我食飽咗啫...XDDD

 因為大風雪,喺北海道天空盤旋咗個幾鐘,
正好係黃昏時間,睇到好靚嘅晚霞,仲有滿天嘅繁星,
除咗喺玻利維亞,我未見過咁多同咁大粒嘅星星,
真係以為自己去咗太空館...XDDD

估唔到嘅係一雲相隔之下竟然大風雪到要關閉機埸。
因為我哋唔夠油等重機埸重開,機長決定轉飛東京成田,
一個半小時機程好快過,期間機長有不時update我哋降落後嘅安排,
不過就一直都未知到底加油後會即晚飛返札幌定要定一晚東京...
到飛機降落成田機場,喺機艙等咗大概十分鐘,
機長宣佈當晚唔飛,改第二天中午12:30再飛,及之後嘅安排,
等待期間,全機都好平靜,無人嘈,無人鬧,無人打空姐...XDDD
一落機已經有人分流個人客同團體客,之後派酒店coupon及安排詳情,
全程唔洗兩分鐘,非常流暢,跟住去排隊過移民局,然後去攞行李~


行李帶旁邊已經有工作人民指示我哋點樣去巴士站~


一路行一路有人指示,只要你有少少懷疑點行,即刻就有人上前指示,


去到酒店有指示非常清楚,有專櫃幫我哋,排隊攞鎖匙唔洗5分鐘~

由落機到上到酒店房唔洗一小時,真係唔敢相信,
雖然今次蝕咗一晚酒店同一日時間,不過體驗到CX咁專業嘅安排,
完全值得,無投訴,仲要讚揚吓CX,而且今次係天空影響唔關CX事!


 晚餐酒店包埋,都OK啦~



食飽有出去酒店花園行吓,好靚!


希望聽日一切順利啦~
Hotel Nikko Narita

6 則留言:

  1. 全機都好平靜,無人嘈,無人鬧,無人打空姐... <--笑死!
    航班延遲引起混亂既野問我啦! 係機場做左咁耐乜都見過! 有D人就算free埋五星酒店連接送都唔住,係要賴死抓著數,抓通宵都可以唔死心,但通常都係某國既人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢排真係睇得太多強國人新聞,打空姐好似係家常便飯咁,晚晚新聞都有!
      其實嗰D人真係唔講理,飛到佢唔想飛咩!咁樣一延遲航空公司都蝕好多架!
      嗰D人我見到就想打!

      刪除
  2. 無人打空姐... <好驚喎如果有發生XXXD
    咁睇來CX真係好有效率
    原訂札榥蝕咗果晚酒店錢有冇得claim返?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋偉大嘅祖國呢D事成日發生架喎...唔洗驚,你又唔係做空少...XDDD
      原訂札榥果晚酒店而家試吓claim...未知得唔得呀~

      刪除
  3. 我試過日本返HK壞機(另一間airline)被迫stay多晚,但係當時好混亂,冇你呢次咁好安排.

    回覆刪除
    回覆
    1. 北海道大雪停飛,我估佢哋一年處理好多次,工多藝熟呀...XDDD

      刪除