2015年1月6日 星期二

2014 曼谷,野沢,名古屋之旅 Day 8 (26 Dec 2014 Fri)

野沢名古屋


真係唔捨得,話咁快就喺度玩咗5日,今日7:30有司機嚟接我哋,而早餐又係7:30先開始,
本來預咗無早餐食,點知酒店知我哋要7:30出發,特登早半個鐘開俾我哋食早餐,
我次次都揀呢度住真係無錯架,服務實在太窩心~
 
6:45就搬晒D行李去lobby,然後check out埋~


有半個鐘可以慢慢嘆早餐~

 
司機叔叔準時到,今日仍然係大風大雪~

 
好唔捨得都要走啦!

如果我哋自己開車都會停呢個休息站,知唔知點解呢?

 
咪因為有佢囉...XDD

今日我哋坐嘅車同司機叔叔,另外都仲有一名乘客架,其實咁少人坐,間公司會唔會蝕錢架? 

 
1點已經到咗名古屋機場,我哋其實係去名古屋市,不過因為去名古屋市嘅車費係貴嚟機場3倍,咁我選擇嚟機場然後坐機場巴士去名古屋市嘅酒店啦~
 
名古屋機場好多好嘢食,既然lunch hour嚟到食埋個lunch先走~


 
今次食鰻魚飯,呢間係公認好食,當然要試啦,皮脆肉嫩,個鰻魚汁撈飯仲要超級好味,名古屋機場真係愛C你!

毛爸個飯初先睇無咩特別,點解會貴過我個呢?

 
原來佢有兩層鰻魚架!

 
食到最後可以問店員攞D湯,加落D飯度食,又係另一個味道,好好味呀!

食飽飯就去坐車去酒店,日本係一個好準時嘅地方,每樣嘢都好準時,今次我第一次試到機場巴士遲到,仲遲足廿分鐘...唔係有職員喺度,我真係以為自己遲咗走咗車吖!
 
Centrair Limousine @15:15 - 16:05 (1,000円/人)
http://www.centrair.jp/tch/to_and_from/access/centrair-limousine.html


返到酒店,放抵行李就出去shopping啦,已經同毛爸講咗,百貨公司閂門前都唔會有飯食架啦...XDDD

 
想買嘅都無貨...失望,都係樂天最靠得住~
 
本來想去食呢個邪惡嘢,又唔記得3日前訂位,又無得食!


咁睇吓附近有咩好食啦,見到豆腐宴,好似幾得意,又試吓,睇吓有無驚喜~
 
八かく庵 名古屋セントラルタワーズ店
 
愛知県名古屋市中村区名駅4-7-1 ミッドランドスクエア4F
 
 
 
佢個website無我去呢間,唔知係咪新開呢...


好多菜式我哋都未試過,呢個叫豆腐pasta,我玩咗成晚,呢個好好玩,不過好似食極都無咩嘢落肚咁,好在仲有好多其實餸啫...XDD
 
 豆漿超級好飲,初先以為會唔飽,食吓食吓,原來豆腐都可以食到好飽!

喺Midland Square 4/F有好多好嘢食,不過肚就得一個,下次再試啦~
 
呢間餐廳所有食材都係自己種,可以食得好安心,D菜仲可以買走返屋企自己煮架~
 
呢間cafe,夜晚十點幾都仲坐滿人,應該唔錯,可惜我哋見到已經過咗last order時間,唯有下次再試啦~
 


ANTICO Caffee

 
仲有樣奇怪係,呢度在座全部係女性,原來日本男人夜晚去劈酒,日本女人就去劈咖啡!
 

 
今日零收穫,最大收穫係個肚腩!


名古屋東急ホテル
〒460-0008 名古屋市中区栄四丁目6番8号
TEL:052-251-5922 or 052-251-2411
http://www.nagoya-h.tokyuhotels.co.jp/


6 則留言:

  1. 日本人又真係好少會delay
    豆腐pasta幾盞鬼

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,我幾驚係我遲走咗車,3個鐘先一班車架麻!
      好好玩,不過呢個pasta食唔飽囉...XDDD

      刪除
  2. 諗諗吓都好耐未睇過雪了⋯
    嘩!! 海膽我都好鍾意食架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁快D安排吓啦!
      都未食到...

      刪除
    2. 唉⋯ 換左工作剛位,唔知可以幾時再遠行了⋯

      刪除
    3. 咁當儲錢,快D可以實行5年計劃,我等住住銀宿架!

      刪除