2014年7月16日 星期三

帶著毛毛遊德國、逛日本!


寫好咗兩年,今年終於可以成功出版啦,19/7 如果大家有去開書展嚟會展舊翼Hall 3 F-G同我打個招呼吖,我會3-6點喺度^^

小妹呢本書收到嘅版稅會不扣除任何開支,全數捐俾"大樹下善待動物庇護站(錦田)",希望可以幫到無家嘅小毛孩,請大家多多支持! 

13 則留言:

  1. 我可唔可以要靚女簽名??

    回覆刪除
    回覆
    1. 皇子咁賞面當然得啦,你俾地址我啦^^

      刪除
  2. 請問本書在那個攤位有得買

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港書展2014週末作家書廊 Hall 3 F-G
      or
      樂文書店個booth都有

      刪除
  3. 攪錯呀唔早講! 過左點算?

    回覆刪除
    回覆
    1. 點算...嬲你囉,下次見到叫毛毛咬你!

      刪除
    2. 我呢個夢都係唔覺意成咗真...其實當初都無諗過~

      刪除
    3. 毛毛唔好咬我呀⋯ 咁去書店買本捧吓場先~

      刪除
  4. 毛毛有冇在書上打手印^^

    回覆刪除