2014年5月4日 星期日

2014 名古屋+野沢 Day 8 (8-3-2014 Sat)

第八天:名古屋市中心→名古屋機場→香港




今日下午機返香港,朝早就只周圍行吓同買吓嘢,早餐去咗試一間喺酒店附近嘅一間小店~




一坐抵未叫嘢就俾咗兩隻蛋先,好奇怪!

呢度就係得咁多嘢食,無其他架啦,我問佢攞餐牌,佢俾我都係呢張!

呢間小店d裝修應該有50年,好似坐時光機返咗古代咁~

咖啡好酸,not my cup of coffee...

呢個早餐一般啦,不過見識到間咁古老嘅餐廳都幾得意,而呢間餐廳喺正旺區大街嘅地舖,點解可以生存到架?因為我見佢無幾多個人幫嚫,如果喺香港應該執咗9世啦!

食完個早餐唔飽,試埋佢個自家裝咖啡啫喱,都係好酸,唔得!

食飽去shopping,有一間百貨公司有北海道展,人山人海,日本人真係好熱愛自己國家嘅出品...XDDD

買咗呢個Oreo替身俾Oreo姐姐...XDD


酒店→Aichi Chubu International Airport
44.7KM 40分 1,800円 IC-42.6KM

12點就check out揸車去機場還車啦,今次開咗780km~

午餐喺名古屋機場食,兩個麵都好好味!




行多一陣就入閘準備返香港~




今次CX嘅飛機餐好少少,不過都唔可以叫好食!


話咁快就玩完8日,好期待下一個旅程!


15 則留言:

  1. 吓? 早餐同lunch都係o個d o野佐喎. o係HK真係執咗10世.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以香港而家好慘,得d連鎖嘅食店!

      刪除
  2. 香港玩完啦! 所以路經香港既殘舊冰室,一定食吓~
    咁耐先update,D傷無野嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...而家經過d小店都會幫嚫,唔係第日想都無得幫嚫呀!
      哈哈...都係懶蟲病發作咋,基本上已經好返,隻手做多幾次物理治療就返得工啦^^

      刪除
    2. 你依家sick Leave緊都仲懶蟲病發!! 我近來不停努力中!

      刪除
    3. 見啦,咩事咁勤力?趕結婚呀?...XDDD

      刪除
    4. 哈哈~ 咁又唔係,係趕下一個旅程前寫完啫~
      不過上次同你講既極光之旅真係有變就真! 咁我就唔使次次行先你一步啦~ 哈哈~

      刪除
    5. 我出年都唔去得芬蘭住,有人要求要去以色列...
      因為我15年尾要換passport, 所以換passport前要去咗以色列,聽人講passport有以色列印,好多地方都去唔到!

      刪除
  3. 名古屋個機場好似都幾多嘢食

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要好多都好好味,所以而家出入日本都盡量揀佢!

      刪除
  4. hihi,好希望可以好似你禁带埋狗狗去旅行,我點樣可以add你?希位望你可以share d links 俾我,我下年plan同狗仔去日本,如果ok, 我希望一生人至少同佢歐遊一次!thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度點add我唔知呀,都唔係好識用,我都係自己bookmark D blog友link咋 :P

      刪除
  5. 回覆
    1. 我日日喺屋企食同瞓,無嘢寫呀,邊得好似係咁去完又去,去完又去喎!
      今個星期先返工,好唔慣呀...(T.T)

      刪除
    2. 我幾時有去完又去,去完又去⋯⋯

      刪除