2009年11月1日 星期日

希望工程 - 第35天(01-11-2009)

裝修嗰部份前兩日已經完工,不過我哋今日先得閒入去睇,比預期早咗成個幾星期交貨,而且好多嘢做出嚟嘅效果都比我哋預期嘅好,呢位龍哥真係唔話得,好多嘢都仲係佢催住我哋去做,小吉媽真係好介紹,唔該晒你呀小吉媽!


地板隻色好靚,成幅出嚟嘅效果比我見單一件時靚好多!


牆紙我哋揀咗隻好日本feel嘅款,效果出嚟唔錯呀!


襯埋日式燈,好有日本民宿feel 呢


而家裝修工程已經完成咗9成9,仲有少少嘢要裝咗傢俬先做得,所以龍哥就叫我哋去揾定d廚房同浴室嘅掛架,等第日裝好傢時時就可以順便幫我哋裝埋~


其實之前都有用開d廚房掛架,買時d舖頭話係不銹鋼,但用幾年就生銹,所以今次想揾隻好d嘅,睇咗好多都唔啱,最後係網上揾到呢個德國牌子Kessebohmer出嘅掛架,德國嘢一向品質都有保證,就決定用佢啦,不過好難揾呢,行晒成條砵蘭街搵到2間有得賣咋,揀佢嘅原因除咗因為佢d料靚之外,好大原因係因為佢係磨沙銀色,我同毛爸都唔鍾意好反光嘅物體,呢隻磨沙銀色啱晒我哋心水!不過而家仲未決定到揀邊幾款掛架,好似隻隻都幾好咁,可惜我廚房細,只可以揀4-5件!頭痛中.......    




沒有留言:

張貼留言