2007年11月3日 星期六

BBQ

今日我地幾隻小鬼去咗Helen ee屋企燒嘢食,Helen ee約咗mama三點,不過我地兩點幾

 

已經到咗,點解咁早?一來我地一家三口,今日係坐小吉順風車,小吉有個咁專業嘅柴

 

可夫,點會遲呀!二來,我個傻mama咁懶,有人整埋等佢去食喎!仲唔拿拿臨去咩!

 

一去到已經有大埔馳名砵仔糕食啦!mama好貪心食咗一個半,雖然佢有俾"暗"口費,

 

不過太少啦!

 

大概5點我地就開始燒海鮮大餐啦!有鮑魚,花甲,大蝦,花蟹,大眼雞...D海鮮多到我都

 

記唔晒!仲有好多好多其他嘢食,D大人足足燒咗5個鍾頭先燒到七七八八咋

 

今日mama就最幸福啦!因為燒完嘢食,Helen ee整咗mama最鍾意嘅甜品Trimisu,而auntie

 

小吉媽又準備咗mama另一個甜品至愛芒果布甸,仲有一盒攞返屋企食潻!

 

mama唔知做咗D咩事,兩個ee都對mama咁好嘅

 

又飲又食足足攪咗Helen ee 一日,我地D小鬼同大人個個都攬住個肚咁返屋企!

 

今日有一個Crystal姐姐係我第一次見架咋,不過唔知點解又好鍾意佢喎,仲錫咗姐姐

 

一啖呀!於是姐姐就回敬返幾幅靚靚相俾我!

 

 


 



 


2 則留言:

  1. 小吉家生活點滴2007年11月11日 凌晨12:51

    哈哈~笑屎我啦!  Crystal姐姐D傑作,又真係好有心思..好鬼得意架jack !!
    [版主回覆11/11/2007 01:10:00]等我幫你話俾Crystal姐姐聽,等佢又贈你幾幅靚相先!

    回覆刪除
  2. wa~~真係佳作................ ...掂.....
     

    回覆刪除