2015年5月8日 星期五

2015 札幌,留壽都之旅 Day 1 (11 Mar 2015 Wed)

香港 → 北海道新千歲機場→ 留壽都滑雪場


今個雪季最後一擊,其實3月去滑雪都布D擔心D雪唔靓,
不過大癮又貪玩係要冒吓險~

一去到機場第一件事就係寄咗佢先,鬼咪咁重!



而家CX嘅餐咁爛,我當然要食飽先上機啦,
不過香港D餐廳可唔可以學吓日本人,賣相可以執好少少嗎?

CX580 Hong Kong - SAPPORO CHITOSE (09:15-14:50)

今次個餐OK喎,不過啱啱食飽先上機,淨係食咗D生果就算~

由熱辣辣嘅香港到凍冰冰嘅北海道只係需要4個半鐘,
有咗飛機,個地球真係細咗好多!

今之我哋好好彩順利降落,噚日睇新聞時話因為大風雪有D機都落唔到要轉飛東京,好似我哋上次咁,好彩今次唔中,唔係就真係要black list北海道啦~

見到有小朋友開工,好想衝埋去同佢玩...XDDD

因為無食飛機餐,落機餓到C,嚫等巴士嗰大半個鐘跑去
domestic terminal買個海鮮丼醫吓肚先~


北海道嘅雪場真係比長野嘅方便好多,有車直接由機埸去到雪場酒店門口,
不過就有好有唔好啦,因為係大巴,要等齊人先開得車,
本來16:50開,就係因為要等一批未出閘嘅客,最後攪到17:30先開,
本身16:50係有4架車開,頭三架都準時開咗,
係淨得返我哋同另外兩個香港人等呢批遲嘅客,嬲到我C,
我就係唔想阻住人先book遲一班,點解要等佢哋,佢哋遲咪叫佢坐下一班啦,
或者你明知佢哋遲嘅點解唔俾我哋坐頭三架車一齊走吖,我嗰日真係好火,
日本一向準時嘅好習慣完全無晒!

BIGRUNS#1113  16:50 - 19:00 (單程2,500日元/往返5,000日元(含稅))

http://en.rusutsu.co.jp/getting-here/

7點幾先去到酒店,拿拿聲check-in跟住去開飯,
我心急想快D就係怕再晏D飯都無得食呀!

我哋book嘅係包早晚餐嘅package,晚餐有6間餐廳可以揀,
今日只可以揀D夜收嘅餐廳食,去咗食居酒屋~

質素OK啦,但試過其他餐廳後,
覺得呢間係可以唔洗嚟,可以有更抵同更好嘅選擇!





呢間酒店設計係橫向,酒店房係一字排開,每次由lobby返房,
要坐兩次電梯,行三條咁長嘅走廊先到,之後嗰幾日,
我同毛爸出發前,一定check清楚有無帶齊嘢先出房門,漏咗情願唔攞,
今日好多負能量!由香港出發一直發勞蘇到夜晚....

呢度板唔准拎上房,食飽飯就同毛爸去locker度set binding~

順便收埋宅急便,呢個時候心情先開始好轉~

我跑去買個海鮮丼時有順手買埋呢個咁邪惡嘅cheese cake做宵夜,
同毛爸一人半個,心情靚晒!

Rusutsu Resort (Tel:0136-46-3331)  
ルスツリゾートホテル(ノース&サウスウイング)
〒048-1711 北海道虻田郡留寿都村字泉川13番地
http://rusutsu.co.jp/winter/access

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 無錯,真係要俾飽飯我食,唔係會反面...XDDD

      刪除
  2. 又北海道﹐去得好密...機票貴不貴﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 係因為上次做特價,買兩套平所以去兩次,每套HK$4,400,直航北海道算好抵!

      刪除
  3. 雪都有分靚唔靚架咩??? 雞場早餐賣相又真係幾唔開胃喎!
    每次由lobby返房,要坐兩次電梯,行三條咁長嘅走廊先到<--返房真辛苦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架,濕雪唔好滑,粉雪就正!
      係呢...唔係我港女性格麻煩啦...XDDD
      所以盡量唔返房...

      刪除
  4. 想請問新千歲去留壽都巴士資料,請問搭幾號大巴?

    回覆刪除
    回覆
    1. 2015-16 冬季時間表未出,要11月中先有得book~
      http://en.rusutsu.co.jp/getting-here/chitoseairport/

      刪除
    2. 你間房包埋早晚餐大約要幾錢?

      刪除