2013年9月22日 星期日

2013 玻利維亞+南極 - 後記

呢個玻利維亞+南極之旅對我同毛爸嚟講真係好難忘,當中有好多開心同唔開心嘅事,好在都可以一一克服到,好經典嘅一個結婚廿周年紀念,就好似我哋呢廿年嘅生活咁!


首先係我哋成功入咗玻利維亞嘅第二天早上,嗰日我哋會開始進入玻利維亞嘅山區,會同呢個科技世界暫停聯絡三日...食早餐時收到嫲嫲身體不適嘅消息,情況還好,只係無精神照顧小毛毛,於是即刻搵朋友接走毛毛代為照顧,希望嫲嫲可以有充分嘅時間休息!嗰日我同毛爸都係懷住好沉重嘅心情出發...一路上我心情都好差,William就不斷講笑氹我開心,漸漸心情就開始平息,William知道我哋屋企有事就專登去買咗張喺山區用到嘅電話卡,等我哋有需要時可以聯絡家人,William真係好好!

當晚到咗住嘅旅社,我身體有高山反應,心就好掛住香港嘅嫲嫲同毛毛,食飯時打咗電話返香港,歡家已經接咗毛毛去住(呢次係毛毛第一次外宿,估唔到一住就三個星期),而嫲嫲亦有姑仔同朋友Co ma照顧,咁我個心就比較定...順利完成咗玻利維亞嘅行程~

跟住就到我哋返到阿根廷準備開始南極之旅,毛毛同嫲嫲嘅情況都算穩定,我哋決定繼續行程!不過就會有16日聯絡唔到,順利完成16天旅程,一上岸第一時間搵wifi上網,出事!於是我哋不斷改機票,希望可以早d返香港...我哋會坐三程機,頭兩程都好順利改到,點知最一程改唔到,都係照原定時間返到香港,無奈!

三月八日返到香港,即刻去歡家接毛毛,毛毛唔認得我,佢一定以為我唔要佢,呢三個星期,毛毛一定好唔開心!歡家照顧得毛毛好好,佢哋為咗毛毛唔好諗咁多嘢就日日帶佢落街行,等佢行得攰攰地返去就瞓,真係辛苦晒歡爸,毛毛返屋企乖咗好多!

毛爸就第一時間返屋企睇嫲嫲,情況還好,只係唔知咩事,周身都唔舒服,唔想出街,跟住嘅十幾日我哋就帶咗嫲嫲去睇唔同嘅專科醫生,驗呢樣,驗嗰樣...最後喺三月十九日入咗醫院一直住到而家都未出得院,不過而家已經開始轉好,希望下個月可以出院啦!

毛爸呢半年來每日都要奔波喺醫院間,都好辛苦吓,但無辦法,嫲嫲呢個病係需要屋企人好大嘅支持先會快d好,抑鬱症真係需要好多時間,好多愛心,仲要好多耐性!有呢個病嘅朋友屋企人加油呀,你哋嘅付出會有回報,佢哋會好返架!

喺呢短短半年間, 我發現我身邊真係好多好朋友, 每次我有咩要買要搵要知要問, 全部佢哋都會幫我攪掂晒,風大雨大去幫我買嘢,仲要送埋貨攪到自己一身濕晒,自己幫唔到嘅就周圍搵朋友問,香港,日本,台灣,大陸,我要買嘅嘢都幫我買晒返嚟,有D仲驚我太辛苦煲埋湯俾我飲,我話要飛曼谷,全機爆滿都搵到兩個位俾我,就係咁我同毛爸先可以安心去照顧毛嫲嫲,多謝晒你哋!






17 則留言:

  1. 係咪見唔到毛毛抑鬱呢? 毛嫲嫲get well soon.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係因為見唔到我呢個可愛心嘅新抱仔囉...XDDD

      刪除
  2. 希望毛麻麻快d好返啦, 毛毛真係以為你地吾要佢架,真係望到張相都陰公豬呀!睇你仲敢吾敢去咁多日

    回覆刪除
  3. 我爸爸早幾年曾經有咁既情況出現, 帶了佢睇謝勝生醫生, 睇了一次就唔使覆診, 過了年多又覺唔妥, 又睇多一次, 都係唔使覆診...,
    希望毛麻麻快啲好番, 身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!呢種病係好需要時間去治療,希望大家都身心健康!

      刪除
  4. 行程順利,屋企人同毛毛都無事,南美南極之旅實開心啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次我都好感恩,得到各方朋友幫忙先可以順利解決咁多問題同完成旅程!

      刪除
  5. 請問可否給william 的聯絡資料thanks

    回覆刪除
  6. William email :cocadestinos@hotmail.com

    回覆刪除
  7. 希望新一年一切都會安好!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,仲有兩日,今年好辛苦,不過都算係平安渡過,已經好感恩!

      刪除
  8. Hello , 你好!
    見到你的玻利維亞行程,已聯絡William !
    先謝謝你的推介!
    另,想請問一下有否秘魯
    私人Tour guide 的介紹?

    回覆刪除
  9. Haha,係喎!
    其實原本諗住搵William 一併帶我們Bolivia +Peru ,
    可惜他回覆just for Bolivia only ,
    不過,唔緊要啦,我們還是決定揾Wlliam 帶,
    定了明年2月新年時,看過你個blog 的介紹,
    對William 有信心。

    其實想請教你經什麼途徑找到William 的?
    因為想問問那邊,
    可否介紹埋Peru 的guide 嘛!

    先謝謝你!

    回覆刪除
  10. 銀仔果然冇介紹錯呀, 我有意思去南美/南極, 會慢慢刨刨您個blog, 宜家仲睇緊您08-09年o既旅程, 留個言打個招呼先 ^.*

    回覆刪除