2013年6月4日 星期二

2013 玻利維亞+南極 - Day 19 Déception Island and Hannah Point (Antarctica) - Part 2 Whaler's Bay

2013 玻利維亞+南極 Day 19 (24 Feb 2013 Sun)


Cruise day 7 - Déception Island & Hannah Point (Antarctica) - Part 2 Whaler's Bay

我哋唔行山嘅團友上返晒船之後,隻船就會由Baily Head Beach駛去Deception Island另一面嘅Whaler's Bay,我哋到時可以再上岸睇嘢,順便接返行山嘅團友!

喺船休息咗一陣,9:30又出發啦


今次喺沙灘登陸~













天清咗一陣,到我哋再登岸時又大霧返!





有個小朋友喺度曬太陽!





呢度曾經係挪威捕鯨人的補給站,之後係英國人的研究站,不過喺1967年都撤離了,因為火山爆發的緣故...


佢哋留抵咗好多垃圾!


聽個guide講,嗰D大鐵桶係要嚟裝鯨魚油,咁大個桶,要幾多鯨魚先可以裝滿呀...








呢度仲有D先人嘅墓喺度...


D爛木對D小動物嚟講都幾危險,D大國成日講要咩咩咩去保護環境,你而家又攪到個南極咁!睇到呢D嘢時我真係好激氣呀!


跟住再往山上行,好大風,吹到幾乎行唔郁!


行到上山頂見到個湖,不過唔知係咩湖,因為太大風,個guide講嘢我哋都聽唔到!








再行返落沙灘,行去另外一邊嘅Neptune’s Window,如果天氣好嘅可以睇到對岸嘅南極半島~





半路上遇到佢,乜原來企鵝條頸可以咁長嘅?








影企鵝都其實幾辛苦架!


又見返頭先啱啱上岸時曬緊太陽嘅小朋友~












影影吓俾佢追住我,好在我走得快,真係俾佢嚇C,唔俾影咪算囉,仲乜鬼追人哋啫!

行咗好耐,終於到啦!


我哋係喺沙灘嘅另一邊行過嚟...



有鯨魚骨~


我身後面就係Neptune’s Window


有D團友已經睇完回程啦!











今日天氣唔好,睇唔到對面添!






好攰呀,要返上船休息吓先,下午仲要再出動呀!

沒有留言:

張貼留言