2012年12月30日 星期日

2012 日本野沢滑雪之旅 (Day 1 - 21 Dec 2012)

第一天: 香港 → 名古屋機場
CX532 Hong Kong - NAGOYA JP (CHUBU CENTRAIR) (16:25-20:55)

夏天時喺香港學咗snowboard,終於等到冬天可以去試吓真雪,今次雖然係去日本,不過都無毛毛份,執行李時佢不知幾咁唔滿意...
 

今次揀咗下午機去,到名古屋住一晚先再揸車上野沢~
 

一個唔食豬肉,唔食朱古力人的飛機餐


 

夜晚9點到咗名古屋機場~
 

book咗機場附近嘅TOYOKO INN



 


由機場arrival lobby行去酒店只係幾分鐘步程,好方便~




 

食埋宵夜就瞓啦,聽日長程車呀!
 


東横INN中部国際空港本館オレンジサイド (Tel:0569-38-0045)
check-in 21:00
http://toyoko-inn.com/e_hotel/00148/index.html
7,106日元(含稅) (會員價格)
7 minutes walk from the arrival lobby

8 則留言:

  1. 唔食豬肉>> 冇chicken or fish咩??
    [版主回覆01/01/2013 09:36:51]派晒

    回覆刪除
  2. 我仲以為你帶埋毛毛去Tim~
    [版主回覆01/03/2013 12:22:50]CX唔俾毛毛坐

    回覆刪除
  3. 毛媽, 你好! 首先衷心講句: 多謝你對毛毛的熱誠, 帶埋佢去旅行. 參考過你本書同blog, 令我都下定決心, 今個月同小女(都係八哥來的)出發到日本東京.
    不過想問個出境問題, 香港飛日本, 是不是不用做任何野, 帶埋愛犬check in就可以? (已通知航空公司會帶狗, 亦confirm左ok)
    謝謝!!
    [Ivy Kwok回覆01/03/2013 14:34:21]Thank you!!
    [版主回覆01/03/2013 14:05:54]多D嘢揸手係好D架,有咩事俾佢自己睇,都費事多講呀!
    [Ivy Kwok回覆01/03/2013 14:01:59]比你嚇一嚇, 我都係print埋個email出來, 穩鎮d!!
    [版主回覆01/03/2013 12:48:12]OK你問清楚就得啦!
    [Ivy Kwok回覆01/03/2013 12:44:15]我坐JAL, 航空公司call左我可以帶狗狗上飛機, 連價錢都報埋比我, 叫我到時去機場交錢.
    另外, 我email問左日本, 佢地既回覆係: It is OK for us that the health certificate will be issued 10 days prior to your departure.
    [版主回覆01/03/2013 12:33:41]health cert係出境前48小時內做,如果超過呢個時間要問准日本農林省先得!
    係,而家已經唔洗去機場的漁農署先啦!
    你坐咩航空公司呀?真係check清楚先好,最好有black & white 証明,我哋出過事架啦!
    [Ivy Kwok回覆01/03/2013 12:30:39]JAL
    [Ivy Kwok回覆01/03/2013 12:27:55]當然我已經攞左! (health cert係出境前10天內做, 再交漁農署加簽)
    我所指係出發當日, 係唔係帶狗狗直接check in就得, 因為你第一次出發係要去機場的漁農署先, 之後我睇你個blog就話呢個step取消左, 所以想問清楚.
    非常感謝!!
    [版主回覆01/03/2013 12:26:49]哦,原來你意思係出發嗰日,如果出發嗰日就無啦,你坐咩航空公司呀?
    [Ivy Kwok回覆01/03/2013 12:22:54]special permit & health cert唔係for回程用架?
    [版主回覆01/03/2013 12:14:48]當然唔係啦,香港要攞special permit & health cert架!

    回覆刪除
  4. 我係毛毛都唔滿意啦, 去旅行無份, 嬲爆!
    [版主回覆01/03/2013 16:20:03]唔關我事架,係CX唔俾咋麻!

    回覆刪除
  5. 你訂飛機票唔訂埋飛機餐? 可要求海鮮架.
    [版主回覆01/04/2013 20:33:08]平時費事煩,經過今次之後,煩都要訂定餐啦!

    回覆刪除
  6. 咁毛毛係邊到住呀?
    [版主回覆01/07/2013 13:54:38]去咗嫲嫲度噗世界

    回覆刪除
  7. hello, I am planning to go nagoya and stay in the same hotel as yours. But I have a question, do I need to join the membership before, because when I checked the details, the rooms always reserved to member only. And the room is nice? Thx so much for answering.
    Rina
    [版主回覆04/10/2013 15:00:38]佢有房係俾non-member架,不過member就平少少咁啦!

    回覆刪除
  8. 您好毛朱朱, 想問下你揀名古屋入唔揀成田有無乜野特別原因?
    [版主回覆08/08/2013 12:43:48]因為去野沢嘅車程同東京差唔多, 飛行時間短過飛東京, 仲有最重要就係毛爸唔鍾意東京機場囉!

    回覆刪除