2011年12月1日 星期四

2011 毛毛歡歡德國+日本之旅 - Day 18 (30-10-2011 Sun)

靜岡→千葉 

噚晚嚟到黑麻麻,今朝起身睇先知我哋間房有個小露台,仲望到海架!





房裡面仲有自家製嘅餅餅俾毛毛食!


呢個防盜眼好大個...毛毛:揾邊個呀?



對住無敵海影食早餐,一流嘅環境!








毛毛你今日個樣好精零喎!


一份色彩繽紛嘅早餐,見到都已經開心啦!




毛毛:媽媽我嗰份呢?


毛毛:無就算啦,我瞓陣先啦,你D大人咁麻煩,一日食到黑架!


我哋噚晚住嘅地方,同餐廳有一條馬路相隔~














餐廳對面有間好大嘅pet shop係呢間酒店嘅老板娘開嘅~


呢間就係餐廳同歡歡住嘅地方,個view好正架~




食飽早餐就去shopping啦!
















呢度好多嘢買,不過都幾貴,係放血嘅好地方!






毛毛:買夠未呀媽媽,唔好洗晒D錢呀,記得留返我D運費呀!



走時老板娘仲專登攞架相機同我影合照留念~



静岡 → Suiran Green Park (Tel:0475-34-5400) ***(337.2KM 4時58分 7,350円 IC326.8KM)

今日長程車,毛毛一上車就瞓~



釣魚中...



毛毛:邊個偷影我?



中間停休息站時,毛毛都話要杯starbucks提提神!






有靜岡蜜瓜賣,好貴,唔買!





仲有好多龍貓嘢,唔買.........都唔得,破產!




午餐去咗"Gotemba Premium Outlets御殿場"
http://www.premiumoutlets.co.jp/en/gotemba/

今日個喺御殿場旁邊嘅停車場full晒,我哋要泊到好遠再住接駁車去御殿場~
















順便又係御殿場放吓血,下午四點半再起行,仲有160公里,我book咗7點食晚餐,以歡爸嘅駕駛技術,一定無問題啦!上車後我哋就大覺瞓~

真係人算不如天算,竟然大塞車,郁都唔郁,160公里我哋用咗3個半鐘先行晒,8點先到酒店,好在呢間酒店好人,個廚師肯等我哋,我哋先有飯食,一落車個個第一時間去洗手間,因為要追時間,我哋無停過休息站,個個人個水箱都滿瀉呀!你諗到剛才大家喺車裡面個情景嗎?真係個心又急,個肚又急呀...

咩都唔攪啦,坐抵開飯,我哋好唔好意思阻遲咗人哋收工,於是就用9秒9時速食晒D嘢,8點半就食晒所有嘢啦!













大少同大小姐沖完涼就瞓啦,我呢個妹仔仲要執行李呀!



Suiran Green Park (Tel:0475-34-5400)
〒299-4125 千葉県茂原市大沢251 
http://www.suiran-rp.com/
1部屋(和食):雙人房23,100円  寵物免費 , 駐車場無料, 早餐8:00

17 則留言:

  1. d 狗狗 welcome牌好吸引呢
    [版主回覆12/03/2011 14:23:34]仲有好多嘢好吸引......不過好貴!

    回覆刪除
  2. 如果比我都係會係間寵物店同龍貓雜貨勁放題呀@@'
    [版主回覆12/15/2011 22:25:41]你又係龍貓fans呀,香港好難買到,我d龍貓叮嘢都係喺日本血拼返嚟架!hahaha...

    回覆刪除
  3. 毛媽你好!之前你帶毛毛去德國同日本,特別許可證和居留證明豁免書上的出口地和入口地不是同一國家,請問你們當時有沒有問題?因為我今次係去加拿大再去日本再返香港,我剛才打去機場出口組確認,佢地話我出口地係加拿大,返黎入口地係日本,不是同一個國家,會有D問題,話唔可以咁做,除非寫字樓有特別註明許可,但我辦證時寫字樓冇話有問題。我想請教一下你們當時有沒有這種情況?我今個月13號出發,望速覆,急!感激不盡!

    回覆刪除
    回覆
    1. 漁農處會仲有一份聲明俾你填,係寫明要你呢段旅遊期間會去邊幾個國家,加埋嗰份聲明就ok,嗰封信可以問長沙灣漁農處攞

      刪除
    2. 信內容係咁

      Attn : Agriculture, Fisheries & Conservation Department

      I,__________, (HKID)_____________, declare that the animal (microchip no.____________) has the following movement story and the information provided hereunder is true and correct :

      -Countries/Place where the animal has visited during its stay in the overseas :

      ___________________________

      Death of departed from ______________ to ___________________: ____________________(date)
      .
      .
      .
      .
      .

      刪除
    3. 我辦許可證時長沙灣嗰邊都無俾呢份野我填,浄係有份FORM要我填去邊幾個國家,我要星期一先拿到證,唔知有冇呢份野俾埋我,你地嗰陣時係咪連埋個證一起拿架?

      刪除
    4. 呢份野係我同佢哋個senior staff傾我個行程要去幾個國家,佢先俾我,坐counter嗰d staff 未必識,你要主動問佢攞,所以我打埋份form個內容俾你,等佢易明你想要咩^^

      刪除
    5. 多謝多謝!你啲資料同經驗真係好有好!我都係買左你本毛毛點點頭,睇完先知原來可以咁樣去旅行,你們真係寵物界的福音!如果香港政府可以係運送寵物回香港方面作更妥善的安排,例如不要貨運,咁就更加好了。

      刪除
    6. 我都寫過N封信去建議同投訴,始終都係人少反映,香港政府都係唔理,你有時間都去反映吓,希望多D人出聲,佢會改啦!

      刪除
    7. 其實都仲有好多人都唔知可以帶寵物去旅行,或者以為手續麻煩或費用高昂而卻步,如果D人真係當寵物係屋企人嘅,試問誰會去旅行而把小朋友留在家?要多D人發聲,首先要讓更多人知道如何更便利地帶寵物去旅行,只有更多人帶寵物去旅行,才會有更多人為此發聲。其實可以成立個群組,大家自由分享寵物旅行的手續,經驗,景點,酒店等等,希望可以鼓勵到更多人帶寵物去旅行,這可能才會促進政府做呢樣野..

      刪除
    8. 好多謝妳上次俾左D咁有用嘅資料我地,我地好順利就上左機啦,而家仲係加拿大呀。我見你上次去美加玩,由加拿大過美國毛毛駛唔駛搞D乜野手續架?係咪直接揸車過關就得?同埋係加拿大返香港,係咪都要CFIA加簽health cert ?因為我見你冇提過

      刪除
    9. 我試過成立群組啦,問問題嘅就多,叫佢哋每人一信去漁農處要求改例就無人做,我都放棄啦!

      刪除
    10. 我記得係俾D証件佢睇,有D登記手續要做,但好簡單同埋佢哋要查狗糧,要未開過封先過得,有某D成份嘅狗糧唔得,但詳細唔係記得幾清楚,上次我哋帶嘅食物全部過到~
      加拿大返香港只要獸醫簽就得,唔洗加簽,但我呢D幾年前資料,你最好confirm吓漁農處好喎!

      刪除
  4. 回覆
    1. 我俾埋信sample你,咁你可以問佢攞,呢份聲明無form no. 我驚漁農處處理嗰個人如果唔熟未必識俾你,預祝順利!

      刪除
    2. 收到,thanks for your helpful information!

      刪除
  5. 我support你,我返到香港都會寫番封信俾漁農署

    回覆刪除