2009年9月30日 星期三

希望工程 - 毛毛篇

用咗一整日嘅時間去執好間房,再用咗兩個鐘用蒸汽吸塵機加消毒藥水去清潔好個地下,就係為咗小毛毛可以有一個舒服同乾淨嘅地方住~~~


你哋睇係咪同之前差好遠呢!


星期一晚去嫲嫲度接返毛毛,佢返到酒店好開心呀,好似去咗日本咁!


不過好景不常,毛毛未住夠24小時就俾人發現咗,我返工時佢一定好唔慣所以先會嘈嘈啦,我都知係我哋唔啱嘅,不過無辦法啫,唯有送返毛毛去嫲嫲度啦~~~


毛毛細時曾經同我哋一齊住過5個月酒店都無俾人發現,我哋今次先會搏一搏,而家唯有星期六日先可以陪佢啦,毛毛放心,媽咪一定諗到辦法同返你一齊住嘅,你俾幾日時間我啦!


我好掛住我哋係日本嘅日子,點解日本有咁多酒店可以同狗狗一齊住,而香港得嗰一間,仲要係鬼咁遠呢!


沒有留言:

張貼留言