2009年8月29日 星期六

西貢鐵達尼事件

今日要去日本姐姐度沖涼,媽咪一定唔會放過咁好機會,一早就帶我去橋咀游返一轉先,去游水梗係要帶埋我嘅兩件寶貝去啦!


今日個灘好少人,狗都係得3幾隻咋!


上次無同Daddy合照,今次要補返張先!


Daddy快d開船啦,我要去海中心兜一轉~~~


點解去到海中心轉咗人嘅?


我哋玩咗個幾鐘就返西貢啦,喺回程時,我哋坐嗰隻艇埋岸時停唔到,撞咗埋岸邊,好彩唔係好快,不過媽咪驚我跌襯,撞船嗰陣死抱住我唔放,搞到無手捉住d嘢,而變咗一個大冬瓜咁蹗咗落地,好在佢都係擦損咗隻腳少少啫!無大礙,大家唔使擔心,真係行船跑馬三分險呀!


上咗岸,個懶媽媽就張一隻濕淋淋嘅我放低俾日本姐姐善後,自己就同Daddy走去咗嘆啡,夜晚仲話同Daddy去咗食冬瓜盅,佢話要以形補形喎!


沒有留言:

張貼留言